Genietmomentjes!

Een dagje invallen op een oude werkplek, allemaal cliënten die blij zijn om je zien. Geeft toch wel een erg goed gevoel.

Heerlijk een ruime 30km door het Limburgse landschap gefietst. Voor iemand die nooit fietst ben ik best blij met die 30km haha!

Heerlijk een ruime 30km door het Limburgse landschap gefietst. Voor iemand die nooit fietst ben ik best blij met die 30km haha!

Een veel grotere afstand kan je in Limburg ook niet afleggen toch? :D

OT: Jumbo met hun nieuwe smaakjes aan cola, ijsthee, bubbelwater etc. :droolthum

Zo gauw niets weten om in het irritatiemomentjes te kunnen benoemen. Is eigenlijk wel een genietmomentje waardig toch? :p

Je eigen auto weer kunnen rijden na een week, wat een verademing als je 20 stappen terug moet doen met een leenauto.

Je eigen auto weer kunnen rijden na een week, wat een verademing als je 20 stappen terug moet doen met een leenauto.

Heb je net zo een auto als Fred Flintstone dan? :p

On topic: Dat het pas echt door regent een kwartiertje na m'n hardlooprondje. :blink:

Dat de ''countdownsfeer'' er al lekker in zit door het maken van lijsten, planningen voor afhalen etc! :handsup:

Genietmoment voor mij is vanaf de andere kant van de wereld toekijken hoe iedereen op dit forum weer heerlijk warmloopt voor komend O&N, zo is het toch nog meegenieten voor mij :droolthum

Na weken zweten en dagen teleurstellingen gisteren eindelijk een mooie onweersbuitje kunnen vastleggen :D

Ef5UKZlXoAEdb2l

Back
Bovenaan