Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waar geniet jij nou het meest van, het stoken voor 00:00 of tijdens/na 00:00. Laat ons hier weten waar jij het meest van geniet en waarom.

Ieder jaar meer eigenlijk. Vind het veel relaxer, hoeft minder gehaast. Kan dan ook meer genieten van de kleinere producten.

Doorgaans genoot ik meer van het vuurwerk voor 0:00, maar afgelopen jaarwisseling had ik echt een aantal heel mooie producten voor na 0:00. Dus uiteindelijk daar ook het meest genoten.

Beide net zo veel, s avonds de voorpret waarvan je toch wat ontspannender van geniet en s nachts compleet los met de adrenaline op 100

Ik geniet meer van het vuurwerk voor 00:00. Na 00:00 is iets magisch, niet uit te leggen ook. Totale chaos en gekte, heerlijk gevoel. Maar voor mijn eigen vuurwerk ga ik tog voor 00:00, kan daar wat meer en op een rustigere manier van genieten.

Vind alles voor 0.00uur het leukste eigenlijk. Ga denk ik dit jaar alles ook in de vooravond de lucht in jagen. Meeste sfeer, iedereen nog wakker, beetje gezelligheid buiten. Anders is het toch altijd wat saai na 0.00uur. Buren en andere mensen zijn na 30 min weer binnen en is alles dood.

Voor. 0.00 ben ik verdoofd, overprikkeld...
Vind de avond en met name de start het leukste! Die ontlading vind ik echt top en ik ervaar dan ook bewuster

ik geniet vooral als ik na de verkoop vanuit nijverdal weer naar wijchen rijd. Ik moet dan best nog een eindje rijden maar dan zie je links en rechts vaak al vuurwerk de lucht in gaan. En dan thuis samen met mijn neefje en nichtje al vast wat dingetjes afsteken. Ook al zo,n mooi moment. En dan 12 uur helemaal los. Oftewel genieten de hele avond en nacht

De laatste jaren geniet ik vooral van het vuurwerk tot en met het 12 uur project. Om 18 uur aftrappen met een klein projectje, gedurende avond wat cakes en compounds los schieten. De adrenaline na het 12 uur project is zo hoog dat ik daarna nog amper van het vuurwerk kan genieten. Probeer dus zoveel mogelijk tot en met 12 uur te schieten

Afgelopen jaren altijd een collectie gehad waar ik alles pas vanaf 00:00 de lucht in schoot. Dit jaar gelijk om 18:00 starten. Het wordt genieten vanaf minuut 1 :)

Ik geniet tegenwoordig meer van de uurtjes tussen 18.00 en 22.00/22.30. Dan is het heerlijk rustig en kan je mooi genieten van de producten en hoef je niet heel erg uit te kijken (bij mij tenminste) dat er een of andere zware knaller achter je neergegooid wordt.

De afgelopen jaren was het volgas stoken van 6 tot 2, dus maakte het op zich niet veel uit hoe laat het was. Het grote voordeel van de vooravond is dan wel dat je lekker ongestoord je gang kunt gaan. Na 00.00 uur probeer je toch een beetje rekening te houden met anderen.

Dit jaar wil ik weer genieten van het magische moment. In de vooravond op het gemak een beetje pijlen en fonteinen afsteken en na 00.00 uur even dik geweld. Ik verwacht dus wel dat ik komend O&N weer meer geniet na 00.00 uur.

Lastig, ik begin te genieten als ik opsta en het verdwijnt als ik weer na bed ga.
Vaak vliegt overdag als een gek voorbij.
Waar ik ook gigantisch van kan genieten is om in de omgeving te kijken als het even wat rustiger is rond een uur of 22:00.

Ik denk dat ik dan het meest geniet na 00:00. Het is magisch, het gevoel dat dan los komt in ongekend en zorgt voor een heel fijn gevoel. Ook wel een soort van stress, daarin kan ik degene die het meest geniet voor 00:00 zeker vinden. Maar het gezicht dat de hele stad los gaat op het zelfde moment is fantastisch.

Lastig, ik begin te genieten als ik opsta en het verdwijnt als ik weer na bed ga.
Vaak vliegt overdag als een gek voorbij.
Waar ik ook gigantisch van kan genieten is om in de omgeving te kijken als het even wat rustiger is rond een uur of 22:00.

Dat verwoord je helemaal goed. Ondanks dat het niet meer mag, wordt hier overdag nog steeds veel afgestoken. Kan daar nog steeds enorm van genieten. Zodra het donker wordt mag het pas officieel, maar betekent ook direct dat een groot deel van de 31ste alweer voorbij is.

De schemer blijft ook nog echt een genietmomentje, vanaf een uur of 16:30-18:00 wordt het langzamerhand donker en gaat er al een hoop de lucht in. De goudeffecten kleuren mooi af tegen het donkerblauw.

Ik geniet het meeste van de tijd voor 0:00, de 0:00 show zelf is ook heel mooi maar toch een heel andere beleving iets meer stress ook zeg maar haha. Kan wel enorm genieten als je heel even stilstaat en rond je heen kijkt en dan overal spul de lucht in ziet gaan, dat is wel echt gaaf.

Hoewel je vóór 0:00 meer van het vuurwerk kan genieten, wat meer in de luwte en rust, heeft het 0:00 gevoel voor mij toch echt iets magisch. Onbeschrijfelijk gevoel als je om je heen kijkt en je ziet overal vuurwerk. Als ik het dus puur op vuurwerk bekijk is het vanaf 18:00 tot 0:00, maar het complete plaatje is vanaf 0:00. Vol met adrenaline!

Het is allemaal even mooi! Het moment dat het helemaal los gaat net na twaalven is altijd genieten, dan stel ik even niks af. Maar kan niet zeggen dat ik dan met van het vuurwerk geniet, het is allemaal even mooi!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan