Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waar geniet jij nou het meest van, het stoken voor 00:00 of tijdens/na 00:00. Laat ons hier weten waar jij het meest van geniet en waarom.

Genieten van het vuurwerk doe ik meer tussen 18:00 en 00:00. Als het eenmaal 00:00 is geweest kijk ik eerst een kwartier a 20 minuten in het rond, dan komt ook langzaam het besef dat het er bijna weer opzit. Rond 00:30 steken we de grotere dozen af:)

Toch wel van alles voor 0.00uur. Daarna vind ik er eigenlijk niet veel aan meer, heel gek. Heb dat altijd al gehad, maar toch 'durf' ik mijn collectie niet in de vooravond al op te maken. Wie weet dit jaar dan maar eens....

Voor 00.00 uur en na 01.00 uur zijn de grootste geniet momentjes. Waarschijnlijk omdat er dan toch wat minder adrenaline door mijn lichaam stroomt en ik veel meer echt product voor product bekijk die ik stook en om mij heen worden gestookt.

Vuurwerk is altijd mooier voor of na het 12 uur moment, want dan zie je het / is er minder of geen mist en is t elke keer een verassing.

Voor en na 00.00, om 00.00 vooral genieten van de chaos en de producten die anderen afsteken. Ik deel de potten en boxen in per tijdsvak, alles tussen 00.00 en 00.45 is geweld. Het sierlijke en unieke er voor en er na.

Voor. Het is ook deels de ontlading die om 18.00 is en meer het kleine spul. Om 0.00 ben ik vaak verzadigd en beleef ik er wat minder plezier aan.

Eerder was dit altijd voor 00:00uur. Tegenwoordig toch weer 00:00uur. Het moment, iedereen weet het dus wordt het gezellig druk. Het enthousiasme van het publiek maakt het voor mij af.

Ga dan voor het stoken voor 00:00. Het 00:00 is magisch, gevoel is niet te beschrijven en uit te leggen als je dat gevoel niet kent zoals ons. Maar het stoken in de avond vind ik veel relaxter, krijgt alles wat beter mee en geniet er op een andere manier meer van. De producten die in de 00:00 show zitten kan ik me altijd ook maar vaag herinneren, de producten die ik voor die tijd stook neem ik veel beter in me op.

Ik denk dat het stoken voor 00:00 ook voor mij toch meer genieten is. Dit delen met je eigen kring of mensen die even naar buiten kijken of komen om mee te kijken. Om 00:00 is iedereen of zijn eigen vuurwerk aan het afsteken of aan het proosten met familie/vrienden. Wij doen dit hetzelfde en gaan eerst toch vaak genieten van het vuurwerk van anderen en na 20/30 minuutjes lekker zelf bezig.

We stoken hier de hele dag wel een beetje, maar vanaf dat het schemerig wordt, gaan we echt genieten !!

Om heel eerlijk te zijn,geniet ik eigenlijk het meeste van de aanloop naar oud en nieuw.
Oudjaarsdag vind het het altijd wel een mooi moment om in de ochtend met een bak koffie in de tuin te staan,en te genieten van het weinige vuurwerk wat je dan al hoort.

Kan van beide momenten erg genieten van vuurwerk.. ervoor kan je goed focussen op wat jezelf afsteekt maar na 12en word ik ook wel vrolijk van al het geweld in de wijk.

Ik geniet nogsteeds het meeste van vuurwerk voor 00:00 uur, vanaf 's ochtends bouwt het tempo met knallen dat je hoort overal steeds verder op gedurende de dag .

Als het dan avond begint te worden gaat het overal los , mooi moment vind ik dat altijd .

Uiteraard geniet ik ook van het 00:00 uur moment en de uren erna, maar dan wel met de gedachte dat het bijna alweer voorbij is en we weer een jaar moeten wachten ..

Ik ga dit jaar toch ook weer meer proberen te genieten van het vuurwerk voor 00:00 uur. Lekker rustig af en toe wat moois de lucht in schieten.

Ik kan meer en rustiger genieten van het vuurwerk voor 12 uur dat ik stook. De grote bakken gaan wel na 12 uur de lucht in.

Als ik er goed over na denk is het eigenlijk ook gewoon niet met elkaar te vergelijken. Ik wil beide momenten mee maken. Ik hou van het moment dat het nog redelijk rustig zodat alles wat je dan stookt er indrukwekkender eruit ziet dan om 00:00 uur. Ik geniet ook van het Magische en chaotische moment van 00:00 uur. Ik kan niet kiezen, maar dat was al te zien aan mijn vorige reacties.

Vroeger stak ik nooit wat af voor twaalven, maar gezien de collectie dit jaar gaat dat deze keer denk ik wel gebeuren. Als het hier in de buurt echter helemaal losgaat, ga ik daar eerst op mijn gemak van genieten voordat ik mijn eigen spul afsteek.

Toch wel van alles voor 0.00uur. Daarna vind ik er eigenlijk niet veel aan meer, heel gek. Heb dat altijd al gehad, maar toch 'durf' ik mijn collectie niet in de vooravond al op te maken. Wie weet dit jaar dan maar eens....

Heb nu ook wel een idee hoe dat komt. Ik begin normaliter altijd pas met afsteken rond 0.45uur. Dus eerst even rustig rond kijken. Maar daarna is iedereen klaar en gaat naar binnen/bed, dus totaal geen sfeerbeleving meer op straat.

Altijd al voor 00:00. Vroeger ook standaard een show om 2100 omdat na 00:00 iedereen helemaal los ging.

Tegenwoordig is het merendeel om 00:20 al klaar dus nog prima de mogelijkheid om van je eigen spullen te genieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan