[Genemuiden] Herman de Haan Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jan Willem zie mijn post op de vorige bladzijde. Jullie zijn wel degelijk in overtreding. Ik denk dat vele consumenten zullen afhaken als men uiteindelijk bij de laatste pagina komen op jullie webshop, en vervolgens er achter komen dat alles nog eens maal 1,19 moet worden gedaan. Zonde dat jullie je webshop nu zo aanbieden terwijl die dus eigenlijk nog niet helemaal gefinetuned is. De negatieve berichten in dit topic leggen minder nadruk op de scherpe prijzen, wat in mijn ogen voorkomen had kunnen worden.

Jan Willem zie mijn post op de vorige bladzijde. Jullie zijn wel degelijk in overtreding. Ik denk dat vele consumenten zullen afhaken als men uiteindelijk bij de laatste pagina komen op jullie webshop, en vervolgens er achter komen dat alles nog eens maal 1,19 moet worden gedaan. Zonde dat jullie je webshop nu zo aanbieden terwijl die dus eigenlijk nog niet helemaal gefinetuned is. De negatieve berichten in dit topic leggen minder nadruk op de scherpe prijzen, wat in mijn ogen voorkomen had kunnen worden.

Wij geven de prijzen en de algemene voorwaarden voor dat er een (ver)koop overeenkomst wordt gesloten. Maar zoals ik al aangaf wordt er aangewerkt. Daarnaast zijn er al enkele bestellingen binnen dus niet voor iedereen is het een probleem.

Deze actie is voor jullie als liefhebbers opgezet en zoals ik al had vermeld is het op dit moment even een tijdelijke mogelijkheid. Daarnaast zijn dingen niet altijd even van zelf sprekend en te voorkomen zoals jij doet beweren. Het is nu eenmaal dat je het moet doen met de middelen die je hebt!

Op dit moment worden de prijzen incl. btw ook ingevoegd bij de omschrijving.

Laatst bewerkt:
Wat een gedoe allemaal om die BTW. Bij elk artikel staat in de omschrijving de prijs inclusief BTW dit lijkt mij vrij duidelijk. Laten we blij zijn dat er dit jaar weer winkels zijn die ons liefhebbers korting willen geven immers zijn ze dit niet verplicht! ik maak er (ik denk met mij vele) met veel plezier gebruik van en ben de winkels die zulke acties organiseren ook hier erg dankbaar voor!

Gedoe? Ik vind dat het ook gewoon raar staat omschreven, het is gewoon niet fijn om zo een lijst te moeten maken. Ik voel me zelfs een soort van genaaid als ik op deze manier m'n lijst zou moeten maken. En dan nog iets, het is blijkbaar niet eens toegestaan op deze manier je prijzen te tonen, dus ik weet niet wat nou het probleem is?

Het komt nu gewoon over als een plannetje dat er gemaakt is: 'Laten we de prijzen ex. btw tonen, dan lijkt het allemaal veel goedkoper, die mensen helemaal lyrisch door de goedkope prijzen die er in eerste instantie te zien zijn.'

Tjah, zo zie ik het hoor, ik bekijk het gewoon vanuit eigen ogen en zo zou ik er dan over denken:wink:

Gedoe? Ik vind dat het ook gewoon raar staat omschreven, het is gewoon niet fijn om zo een lijst te moeten maken. Ik voel me zelfs een soort van genaaid als ik op deze manier m'n lijst zou moeten maken. En dan nog iets, het is blijkbaar niet eens toegestaan op deze manier je prijzen te tonen, dus ik weet niet wat nou het probleem is?

Het komt nu gewoon over als een plannetje dat er gemaakt is: 'Laten we de prijzen ex. btw tonen, dan lijkt het allemaal veel goedkoper, die mensen helemaal lyrisch door de goedkope prijzen die er in eerste instantie te zien zijn.'

Tjah, zo zie ik het hoor, ik bekijk het gewoon vanuit eigen ogen en zo zou ik er dan over denken:wink:

Dat is helemaal niet onze insteek. Wij willen graag onze producten scherp aan jullie aanbieden. Omdat onze website dus excl. btw hanteert op dit moment moeten wij de prijzen ook excl. btw ingeven. Er wordt nu ook gewerkt aan de productpagina's waar je ook de prijs incl. btw kunt zien. Komende week proberen wij oplossing te hebben voor het direct weergeven van de incl. bedragen in het winkelmandje.

Nogmaals: De prijzen zijn dus ook inclusief BTW te vinden in de opschrijving! Let dus op dat op moment de prijzen in het winkelmandje excl. btw zijn.

Bij deze zijn nu alle prijzen incl. btw in de productomschrijving toegevoegd. Wij zullen komende dagen proberen het hele systeem te wijzigen om alles incl. btw te krijgen.

Klik hier om naar de website te gaan.

Nogmaals: De prijzen zijn dus ook inclusief BTW te vinden in de opschrijving! Let dus op dat op dit moment de prijzen in het winkelmandje excl. btw zijn.

Wij willen de gene die hier scherp op zijn geweest bedanken. Wij willen graag zo goed mogelijk de liefhebber van dienst zijn.

Laatst bewerkt:
Fantastische actie! Heb nog 1 vraag: klopt het dat er geen korting gegeven wordt op al het knalvuurwerk, klein vuurwerk en pyropower? Zou het graag weten :) Alvast bedankt!

Fantastische actie! Heb nog 1 vraag: klopt het dat er geen korting gegeven wordt op al het knalvuurwerk, klein vuurwerk en pyropower? Zou het graag weten :) Alvast bedankt!

Op sommige klein vuurwerk artikelen zit geen korting inderdaad. Merendeel is wel met korting.

Laatst bewerkt:
Beste liefhebber,

Omdat onze huidige website niet volledig voldoet aan de wensen van jullie en jullie het niet handig vinden te werken met de prijzen die wij op onze website hebben staan moeten wij weer terug gaan uitwijken naar het bestelformulier: Klik hier!.

Je kunt het formulier gebruiken en toesturen naar [email protected]
Vragen over prijzen en hele kartonnen over vuurwerk kun je ook via dit mail adres terecht!

Laatst bewerkt:
Tot wanneer duurt de actie?
En komt er binnenkort ook weer een website online of zal je met deze actie alleen maar via het formulier kunnen bestellen?

Omdat er veel vraag van leden kwamen of we de actie na de demonstratie konden doen hebben we besloten om de actie te verlengen naar 8 December! Onze eerste demonstratie 7 december in Genemuiden bied jullie de gelegenheid de producten te bekijken en daarna nog een dag een definitieve keuze te maken!

De actie met minimaal 30% korting blijft dus gelden tot 8 december 2011! Er zijn ook nog diverse uitloop artikelen en kartonnen met 60% korting!*

Hiermee aan de vraag van leden te hebben voldaan!

*actuele lijst met voorraden zal binnenkort in startpost verschijnen

Hoe kun je dit spul bestellen? De website is niet meer te bereiken (zoals al gezegd) en op het bestelformulier staan deze uitloopartikele niet. Bovendien: de extra korting op artikelen als de fire emblem (zie een van de beginnende posts) zijn ook niet terug te vinden op het formulier...

Hoe kun je dit spul bestellen? De website is niet meer te bereiken (zoals al gezegd) en op het bestelformulier staan deze uitloopartikele niet. Bovendien: de extra korting op artikelen als de fire emblem (zie een van de beginnende posts) zijn ook niet terug te vinden op het formulier...

even een citaat:

actie tot 30 november. Je kunt een mailtje sturen naar [email protected] met je lijstje wat je graag wilt. kortingen en aantallen in overleg.

De lijst geeft een overzicht van wat ons assortiment 2011-2012 is. Omdat wij graag persoonlijk met de klant een prijs willen afspreken omdat het een freakactie betreft, kun je de gewenste producten en de aantallen naar bovenstaand mail adres doen.

Beste liefhebber,

Omdat onze huidige website niet volledig voldoet aan de wensen van jullie en jullie het niet handig vinden te werken met de prijzen die wij op onze website hebben staan moeten wij weer terug gaan uitwijken naar het bestelformulier: Klik hier!.

Je kunt het formulier gebruiken en toesturen naar [email protected]
Vragen over prijzen en hele kartonnen over vuurwerk kun je ook via dit mail adres terecht!

Jammer dat de website niet meer wordt gebruikt. De kortingen waren daar wel iets hoger. Zelfs met de btw erbij was het een stuk goedkoper dan nu. het is nu voor mij niet meer interessant om die kant op te rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan