Big Trouble

Ik was alleen benieuwd naar de karton inhoud:).. Zijn trouwens en hopelijk toch wel meer katan dealers in de buurt?

Top1Toys Katwijk verkoopt het, 10/15 (hangt ervanaf hoe hard je over de N206 rijdt :p) minuutjes rijden vanaf Leiden.

Geen idee of zij ook de 50% kortingsactie doen, site is nog van vorig jaar.

Klein zaakje in den Haag heeft ook katan..zal zo even info zoeken..

Rotterdam ga ik trouwens niet:D zo zorgt voor zoveel meer dealers dat ik echt niet meer kan kiezen.

Maar wss kan rvwh ook wel een karton fixen hoor;) Geen leiden hier nodig:P

Geschoten op de demo van Cigo Rdam Zuid.
Afstand: breedt van een voetbalveld. Metertje of zeventig dus.
Kan zich (net als de Soldiers of Fortune) qua boeket meten met de 16s serie van China Red en Bonfireworks.

2012-12-30 14.26.35.jpg

Ik vond het bijna zonde om het tape eromheen te doen, echt een enorm mooi label!
Tubes zijn ook echt groot, ongeveer even groot als de nieuwe 25grams cake tubes (Midnight Mania oa).

Dit jaar ook deze geweldige cake gehad :D ! Was zeker een mooie cake, grote effecten met harde burst! Ik had hem bij De Vuurwerkdumper in Doetichem gehaald, waar ze 2 voor de prijs van 1 waren. Dus echt een super pot voor maar 8 euro!

was een absolute must have zeker voor het geld leuke cakes vooral als je 2 te gelijk schiet

Ook een mooie cake! Had er niet zoveel van verwacht... maar zeker mooi vuurwerk! Weet alleen niet of ik hem volgend jaar weer neem. De gouden "willows" waren wel dik!

Dit vond ik net als de SOF echt een grote meevaller. Mooie boeketten, dikke burstknal. Potten staan trouwens ook zeer stabiel!

Katan heeft met de Thunderkins, Whistle Thunder Queen, Flashing Salute, Soldiers of Fortune, Ekim en de Big Trouble producten in huis die niet zouden misstaan in de het assortiment van de meest kritische freak. Heel nice!

Had zelf alleen de Big trouble en de soldiers of fortune van de special edition lijn,vond ze erg goed.
Grote boeketten,harde burst.

Ik vond dit ook een aanrader!
Schoot niet hoog maar was zeer breed en mooi!
Eigenlijk gewoon perfekt voor zijn prijs!!
Toppertje!

Toppertje, mooi ook die blink boeketten tussendoor! Op de productvideo die ik zag toen ik hem bestelde zaten die er niet tussen.

Back
Bovenaan