Wonder tollen - fop en scherts vuurwerk

In Nederland wel ja in Duitsland is T1 categorie 1 als ik het goed heb begrepen :wink:

PyroExtremGermany zei:
Alles Klasse T1 Feuerwerk (bis auf die Saluts am Ende) und ab 18 Jahren das ganze Jahr frei erwerblich ! Hammer was mit dem nötigen Kleingeld alles möglich ist ;)

In Nederland wel ja in Duitsland is T1 categorie 1 als ik het goed heb begrepen :wink:

In Deutschland dürfen diese Artikel außer zu Silvester nur für technische Zwecke im Rahmen vonBühnen-, Film-, und Fotoproduktionen sowie Musik-, und Showveranstaltungen verwendet werden.

Toch heb ik het idee dat er in dit topic een beetje wordt afgedwaald van het onderwerp, namelijk wondertollen :P
Ik hoorde zojuist dat tony van fpm ze binnen zeer korte termijn in de pyrowinkel gaat aanbieden. Het gaat hier om de tollen van GBV-Weco. Ook op koopjegadget staan ze al online, dus ook grondbloemen gaan in de cat1 vallen ;)

pyroshopper grondbloemen (lesli) vallen ook onder cat1 vuurwerk er zitten 40stuks in een doosje voor 0,99euro ,

ze liggen nog niet in de winkel omdat de meeste niet weten dat het cat1 spul is, maar ze mogen wel verkocht worden!

--pyro99:bye:

Beste Lars, Wondertollen zijn gewoon fop en scherts vuurwerk tegenwoordig hoor. Ik weet niet wat iedereen zegt maar ik heb ze al een keer in de zomer in de winkel zien liggen. Crackling Balls en Strobo's (van die flitsende dingen) zijn ook het hele jaar te koop maar Kanonslagen echter nog niet. Die zullen dat mischien later wel worden.

Back
Bovenaan