Geisterblitz

Het probleem is dat we juist niet goed kunnen beslissen omdat de live demo geschoten wordt met 4-5 stuks, (vaag besluit overigens). We zitten nu met alleen een productie filmpje waarbij de knallen absurd hard klinken, totaal niet gelijkend met wat er live ervaren is:bonk:
Veel leden zijn al best een tijdje gespannen en vol verwachting aan het wachten geweest op de live demo ervan, en dat je dan dit voorgeschoteld krijgt maakt nogal wat los. En 80 euro is echt best een flink bedrag....

Geistergate continues....
Gewoon een demo afwachten die m stand alone schiet.... Wat een stress om zo n box toch, moet wel zeggen dat ik t raar vind waarom er zoveel boxen op de demo tegelijk geschoten zijn....

Dat begrijp ik, maar ook mijn budget is niet zo heel groot. Bij mij staat hij op de lijst, als de freakactie gunstig is neem ik er twee.
De Monsterride werd geloof ook per 4 of 5 geschoten op demo van Vuurwerkmania. Dat zegt niks over het product, daar had ik vorig jaar een karton van.
De ene schiet en of stook locatie is de andere niet. Een paar jaar geleden heb ik bij mijn neef in de straat oud en nieuw gevierd en ik kan je vertellen, dan het soms leek of we prof aan het afsteken waren zo hard ging het dat.

Toevallig flats omheen? Of gewoon woonwijk straat

Maar er is nu tog ook productie geschoten? Wat zou het verschil moeten zijn tussen een bak die dan uit de bunker van een winkelier wordt getrokken?

Hij werd nu in veelvoud geschoten, ondersteunt door knalcakes. Men wil 'm graag in enkelvoud zien, hoe jij en ik 'm ook in de straat hebben staan.

Wij waren met z'n vieren live aanwezig, maar we hadden niet het idee dat de Geisterblitz werd ondersteund door knalcakes.

Check je eigen filmpje

Links en rechts lager knallend met glitter mine, terwijl jullie wrs omhoog keken naar waar de screamers eindigden in de knallen :D

Jij heb helemaal gelijk, wij zaten
Inderdaad naar boven te kijken waar de screamers in de knallen eindigden.
Maar was tegelijkertijd ook met de camera bezig. Maar nu zie ik het inderdaad en met de pauzes is het gelijk ook erg zichtbaar.
Wel vreemd dat men dit gedaan heeft.

Dat klopt inderdaad, de 2 blokjes die je links en recht ziet zijn de shaking Shaggy.

Eigenlijk is dit gewoon misleiding. Dat je er meerdere neerzet snapt iedereen nog, maar je verwacht als winkelier of consument niet dat als er "geisterblitz" wordt omgeroepen, er nog een ander artikel bij staat...

Los daarvan; ik hoop dat er ergens nog een winkeldemo komt waar ze hem schieten. Dan zien we én productie, en meestal single geschoten.

Waarom heeft de ene doos een zwart vierkantje erop met nr 1278
En op de andere dozen roze vierkant met nr 1279

Back
Bovenaan