Geisterblitz

Mooi hè, op de doos staat 2000 gram kruit, en in de beschrijving 1480. Af en toe denk ik: ze doen maar wat:rolleyes:

Naja voor de knallen op de video heb je ook wel 10 gram flash nodig. Dan kom je wel aan de 1480 gram.

Echter, denk ik dat er in de winkel versie max 750 gram totaal zal zitten.

Zit er niemand van vuurwerkmania op het forum?

Jawel hoor, eergisteren was ie er nog om te verkondigen dat zijn demo niet voor algemeen publiek toegankelijk was. Verder reageert VuurwerkmaniaNL naar eigen zeggen niet in product-topics en beperkt men zich, in ieder geval afgelopen jaar, tot het verkondigen van acties.

Verder zijn er vast nog meer mensen op dit forum actief die een wat sterkere band met (in dit geval) Mania hebben. Mede door een algemeen gebrek aan transparantie op dit punt kan ik daar niet over uitweiden. Wil ik ook niet, anders gaan anderen vast nog denken dat ik zelfs sla met azijn op de vroege zondagochtend eet.

Maar eh, welke vraag zou je graag door Mania beantwoord willen zien?

Mooi hè, op de doos staat 2000 gram kruit, en in de beschrijving 1480. Af en toe denk ik: ze doen maar wat:rolleyes:
Kan design dingetje zijn voor nu, maar als het ook zo in de winkel komt... terwijl al aanklachten en al geweest zijn (DS vs Lesli destijds) over dit soort misleidende praktijken, en het gaaaaat maar door

Jawel hoor, eergisteren was ie er nog om te verkondigen dat zijn demo niet voor algemeen publiek toegankelijk was. Verder reageert VuurwerkmaniaNL naar eigen zeggen niet in product-topics en beperkt men zich, in ieder geval afgelopen jaar, tot het verkondigen van acties.

Verder zijn er vast nog meer mensen op dit forum actief die een wat sterkere band met (in dit geval) Mania hebben. Mede door een algemeen gebrek aan transparantie op dit punt kan ik daar niet over uitweiden. Wil ik ook niet, anders gaan anderen vast nog denken dat ik zelfs sla met azijn op de vroege zondagochtend eet.

Maar eh, welke vraag zou je graag door Mania beantwoord willen zien?
Ik zou graag willen weten of de configuratie (dus kruitinhoud, en inhoud flash) gelijk staat (pak en beet iig) aan die van vorig jaar. Zodat we weten dat de geisterblitz kwa fluit/knal gelijkend is aan vorig jaar voordat we massaal weer tot koop overgaan. Aangezien er veel berichten zijn dat deze mogelijk niet door de keuring kan komen, kan ik me voorstellen dat vwm de opdracht heeft gegeven om bepaalde zaken te veranderen. Vrij redelijk verzoek/vraag, al zeg/denk ik het zelf. Het zou ze sieren om daar wat openheid over te geven:D

Daarnaast was de vraag inderdaad een beetje bedoeld ook voor mensen met een sterke band met vwm en die wel uitgenodigd zijn op de demo, en dus kunnen terugkoppelen hoe de geisterblitz is ivg vorig jaar.

Daar is die hoor, de nieuwe, landelijke, geistesblitz.
Ik verwacht dat dit een veelbesproken topic gaat worden!

Het enige wat ik verwacht ik dat deze batch, nu die er officieel is, veel zachter zal knallen dat de eerste batch. Maar we wachten af... En anders ben ik verrast :)

Dit word de lastigste keuze van het jaar haha,

Vorige jaar klapte deze heerlijk! Ben alleen bang dat er met de nieuwe versie op safe gespeeld gaat worden....

Dit dus, maar hou em in de gaten. Dat zeker.

Mania wat flik je nou :bonk:
Haha niet alleen schiet je 2 pallets vol geisterblitz maar ook nog is thunderking cakes... zo weten wij toch niet hoe die presteert met knal. Leuke zet :p

De winkels kunnen helaas niks meer bestellen want de hele bunker is leeggeschoten door Mania :bonk:

Beetje een rare actie om er zoveel tegelijk te schieten. Dat is bewuste misleiding. Dan schiet je ze toch lekker in de finale per meer? Maar goed, zo via de stream beoordeeld klonk ie niet zo goed. Ik ben benieuwd hoe de rest dat ervaren heeft.

ik verbaasde me al over de volgorde van de schietlijst, tot ik die 8 (?) Posten tegelijk los zag gaan. Mooi spektakel, maar je kunt er niets aan beoordelen, zeker niet op film.

Leuk voor een slotstuk om gelijk een hele container weg te schieten, maar als winkelier en consument ga je toch naar een demo om een demonstratie van een product te bekijken. Had er 1 los afgeschoten voor je alles in de fik steekt. Wel een leuk spektakel.

Denk ook niet dat deze batch in de buurt komt van de 2019. Dat weten de maniakken bij mania denk ik ook.

Back
Bovenaan