Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi hè, op de doos staat 2000 gram kruit, en in de beschrijving 1480. Af en toe denk ik: ze doen maar wat![]()
Zit er niemand van vuurwerkmania op het forum?
Kan design dingetje zijn voor nu, maar als het ook zo in de winkel komt... terwijl al aanklachten en al geweest zijn (DS vs Lesli destijds) over dit soort misleidende praktijken, en het gaaaaat maar doorMooi hè, op de doos staat 2000 gram kruit, en in de beschrijving 1480. Af en toe denk ik: ze doen maar wat![]()
Ik zou graag willen weten of de configuratie (dus kruitinhoud, en inhoud flash) gelijk staat (pak en beet iig) aan die van vorig jaar. Zodat we weten dat de geisterblitz kwa fluit/knal gelijkend is aan vorig jaar voordat we massaal weer tot koop overgaan. Aangezien er veel berichten zijn dat deze mogelijk niet door de keuring kan komen, kan ik me voorstellen dat vwm de opdracht heeft gegeven om bepaalde zaken te veranderen. Vrij redelijk verzoek/vraag, al zeg/denk ik het zelf. Het zou ze sieren om daar wat openheid over te gevenJawel hoor, eergisteren was ie er nog om te verkondigen dat zijn demo niet voor algemeen publiek toegankelijk was. Verder reageert VuurwerkmaniaNL naar eigen zeggen niet in product-topics en beperkt men zich, in ieder geval afgelopen jaar, tot het verkondigen van acties.
Verder zijn er vast nog meer mensen op dit forum actief die een wat sterkere band met (in dit geval) Mania hebben. Mede door een algemeen gebrek aan transparantie op dit punt kan ik daar niet over uitweiden. Wil ik ook niet, anders gaan anderen vast nog denken dat ik zelfs sla met azijn op de vroege zondagochtend eet.
Maar eh, welke vraag zou je graag door Mania beantwoord willen zien?
Daar is die hoor, de nieuwe, landelijke, geistesblitz.
Ik verwacht dat dit een veelbesproken topic gaat worden!
Dit word de lastigste keuze van het jaar haha,
Vorige jaar klapte deze heerlijk! Ben alleen bang dat er met de nieuwe versie op safe gespeeld gaat worden....