Geisha Supernova

Euhm, ik heb het niet over merken, ik heb het over mensen. Het bedrijf Vuurwerkmania wordt gerund door de mensen van Hardix. Zie ook de brief over de introductie van Vuurwerkmania in het algemene Vuurwerkmania-topic, die is ondertekend door de directeur van Hardix. Rubro begeleid de inkoop en importeert het vuurwerk voor Vuurwerkmania.

Tijdens de Winkeliersdemo en launch van Vuurwerkmania stonden er allemaal Hardix-mensen op het podium en 1 persoon die zowel bij Rubro/ZEN/Vuurwerkmania heeft gewerkt. Wij verkopen zowel Rubro als Vuurwerkmania en daar hebben wij toch echt verschillende contactpersonen voor hoor!!

Dus Rubro heeft er wel wat mee van doen, maar dat is hetzelfde als dat je zou zeggen dat een Porsche een Seat is. Ja, ze zijn allebei van de Volkswagen-groep maar dan is Porsche nog geen Seat of Volkswagen...

Maar goed, ontopic: vanavond wordt/is de Supernova waarschijnlijk weer geschoten op een demo heb ik mij door een Vuurwerkmania-medewerker laten vertellen...

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, je vergelijkt nu een porsche met Seat wat niet gelijk opgaat.
Maar als een Volkswagen mij niet zou bevallen ga ik ook niet kijken voor een skoda of een Seat, want de auto is door verschillende mensen ontworpen maar de platformen zijn van alle auto's hetzelfde.
Dit zie ik dus ook zo bij rubro/vuurwerkmania, misschien niet terecht maar dat ze de mensen voor de gek houden met samples is ook niet terecht, en dit is nou eenmaal hoe ik het voel.

Deze cake is echt oplichting. Vriend van me had hem en het waren echt kleine ***lige boeketjes.
wel teleurstellend dat ze zo gepimpte versie op de demo gebruiken. zal er nog geen 30 euro voor over hebben

Mijn broertje had deze ook besteld. Gelukkig had die hem omgeruild voor de duble fury. Zeer jammer dat dit product zo slecht is vergeleken met de demo.

Dit was inderdaad niet veel......zeker vergeleken met de productdemo. Jammer dat er leveranciers zijn die gewoon niet eerlijk zijn. Voor mij geen vuurwerkmania meer....

Snap ook niet dat niet iedereen meteen dat ding gecanceld heeft of bij ophalen geld heeft terug gevraagd. Bij Riezebos kon ik m iig cancelen. :p

ongelovelijk! dit is wel heel slecht steef.

toen dit prodcut hier op het forum verscheen +prijs en productfilmpje werd ik razend enthousiast. echter was er geen budget meer om deze nog aan te schaffen.

achteraf ben ik echt blij dat ik hier geen 65 euro aan uit heb gegeven. ik vind het echt een kwalitatief slecht blok. en dan helemaal zo productfilm. ik vind het echt misleiding.

Wat een flut ding, blij dat ik hem gecanceld heb en hier de zena Triumph voor in de plaats heb genomen!

Raar dat deze zo beroerd presteert terwijl de rest van Geisha het allemaal heel erg goed doet.

Ben blij dat ik deze geweigerd heb bij mij dealer. Aangezien mijn dealer me deze had aan geboden omdat de showbox 1 niet leverbaar was. Ziet er op de straat filmpjes niet heel goed uit. Je hebt wel wat mooiers voor 65 euro.

Vandaag antwoord gehad van vuurwerkmania. Ze schijnen veel reacties gehad te hebben dat de prijs van 65 euro voor deze cake prima was...:bonk:

haha laat me niet lachen, 65 euro prima. Het leek wel een knalcake, boeketten waren amper te zien zo klein. 65 euro was realistisch geweest als die zo als op de demo van vuurwerkmania was. Nu is die nog geen 30 waard

Vergeet niet dat wij een klein gedeelte zijn van de afzetmarkt voor vuurwerk. En dan ook zeker wel direct de meest kritische in dit geval :D

Ik kan me best voorstellen dat veel mensen dit wel een prima cake hebben gevonden...

Inderdaad triest om je op deze wijze in te dekken op een gewoon erg slecht presterende bak.

Heb hem zelf niet gehad, maar filmpjes maken overduidelijk dat deze bak zijn geld niet waard is!

Jammer dat ze niet gewoon toegeven dat de prijs/kwaliteit verhouding niet klopt en dat ze er niks aan doen :frusty:

Vergeet niet dat wij een klein gedeelte zijn van de afzetmarkt voor vuurwerk. En dan ook zeker wel direct de meest kritische in dit geval :D

Ik kan me best voorstellen dat veel mensen dit wel een prima cake hebben gevonden...

Wat hier gezegt wordt klopt wel, de liefhebbers zijn mischien maar 5% van de totale markt, ( als het dat al is)
Wij weten hier allemaal hoe dit artikel presteerde op de demo, maar hoeveel normale klanten zouden dit weten? Kan me inderdaad voorstellen dat de normale klant dit een 'ok' artikel vind.
De liefhebber daarin tegen weet wel beter en verwachte de gruwelbak van de demo.

Back
Bovenaan