Euhm, ik heb het niet over merken, ik heb het over mensen. Het bedrijf Vuurwerkmania wordt gerund door de mensen van Hardix. Zie ook de brief over de introductie van Vuurwerkmania in het algemene Vuurwerkmania-topic, die is ondertekend door de directeur van Hardix. Rubro begeleid de inkoop en importeert het vuurwerk voor Vuurwerkmania.
Tijdens de Winkeliersdemo en launch van Vuurwerkmania stonden er allemaal Hardix-mensen op het podium en 1 persoon die zowel bij Rubro/ZEN/Vuurwerkmania heeft gewerkt. Wij verkopen zowel Rubro als Vuurwerkmania en daar hebben wij toch echt verschillende contactpersonen voor hoor!!
Dus Rubro heeft er wel wat mee van doen, maar dat is hetzelfde als dat je zou zeggen dat een Porsche een Seat is. Ja, ze zijn allebei van de Volkswagen-groep maar dan is Porsche nog geen Seat of Volkswagen...
Maar goed, ontopic: vanavond wordt/is de Supernova waarschijnlijk weer geschoten op een demo heb ik mij door een Vuurwerkmania-medewerker laten vertellen...
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, je vergelijkt nu een porsche met Seat wat niet gelijk opgaat.
Maar als een Volkswagen mij niet zou bevallen ga ik ook niet kijken voor een skoda of een Seat, want de auto is door verschillende mensen ontworpen maar de platformen zijn van alle auto's hetzelfde.
Dit zie ik dus ook zo bij rubro/vuurwerkmania, misschien niet terecht maar dat ze de mensen voor de gek houden met samples is ook niet terecht, en dit is nou eenmaal hoe ik het voel.