Geisha Showbox 2.0

Ik ben zojuist naar de Vuurwerkmania dealer geweest om hem op te halen maar deze had de Showbox 2.0 helemaal niet geleverd gekregen.. :sad: Hier baal ik wel flink van aangezien dit één van de toppers van mijn collectie had moeten zijn.

Als vervanger kreeg ik de So What! aangeboden maar aangezien die niet vergelijkbaar is qua kwaliteit heb ik mijn geld maar terug gevraagd. Dit valt me toch erg tegen van Vuurwerkmania :(

Nou ben benieuwd hoe dit af gaat lopen dan... Ga de mijnne morgen pas ophalen dus fingers crossed dat mijn dealer hem wel binnen heeft

Als vervanger kreeg ik de So What! aangeboden maar aangezien die niet vergelijkbaar is qua kwaliteit heb ik mijn geld maar terug gevraagd. Dit valt me toch erg tegen van Vuurwerkmania :(
Damm dat is balen!! En inderdaad absoluut geen waardige vervanger. JEn zou mijn inziens gewoon een 2kg blok moeten krijgen als vervanger.

Ik ga de mijne hopelijk met een uurtje ophalen! Zou echt balen zijn allos hij er niet bij zit.

Balen man en inderdaad slechte vervanger.
Ik had deze ook besteld en zojuist opgehaald bij de vuurwerkmania dealer in delft.
Hij is er dus wel slechte zaak dus van je dealer of vuurwerkmania.

Ik heb m in Nijmegen ook gewoon meegekregen vanmiddag. Deze heeft helaas niet het mooie "Rubro doorlontsysteem", volgens mij.

En ik heb hem ook gewoon in Delft. Alleen hier hadden ze de bombini palm niet geleverd gekregen.
Dan viel me nog iets opmerkelijks op. Het productnummer op de doos was 8506 maar de 6 was met marker doorgekrast en een 5 achtergezet, maar er staat wel gewoon showbox II op.
En dit product zou dit jaar nieuw moeten zijn maar productie jaar is ook 2015. Iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Ik heb deze ook kunnen oppikken! Zat alleen geen kooi omheen, bij jullie wel? Wellicht had de dealer dit al verwijderd.

Back
Bovenaan