Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben zojuist naar de Vuurwerkmania dealer geweest om hem op te halen maar deze had de Showbox 2.0 helemaal niet geleverd gekregen..Hier baal ik wel flink van aangezien dit één van de toppers van mijn collectie had moeten zijn.
Als vervanger kreeg ik de So What! aangeboden maar aangezien die niet vergelijkbaar is qua kwaliteit heb ik mijn geld maar terug gevraagd. Dit valt me toch erg tegen van Vuurwerkmania :(
Grappig! So What 1,2 kg gram kruit en Showbox 2 kg kruit dat is toch niet vergelijkbaar?
Damm dat is balen!! En inderdaad absoluut geen waardige vervanger. JEn zou mijn inziens gewoon een 2kg blok moeten krijgen als vervanger.Als vervanger kreeg ik de So What! aangeboden maar aangezien die niet vergelijkbaar is qua kwaliteit heb ik mijn geld maar terug gevraagd. Dit valt me toch erg tegen van Vuurwerkmania :(
Ik zou ten minste de rumble in the jungle als vervanger eisen.
Ik heb hem net opgehaald, weet iemand of deze ook dat Rubro systeem heeft?
Hoe mijn dealer het dan voor elkaar krijgt om hem niet uit te leveren.. Flink kut dit![]()
Ik heb deze ook kunnen oppikken! Zat alleen geen kooi omheen, bij jullie wel? Wellicht had de dealer dit al verwijderd.
Ik heb deze ook kunnen oppikken! Zat alleen geen kooi omheen, bij jullie wel? Wellicht had de dealer dit al verwijderd.