Geelse Kanaalfeesten 2009

het weer ziet er best goed uit voor zaterdag,alleen tegen de avond regen:no:.
we zullen het wel zien? :)
-----------------------------------------------

Vrijdag is er wat meer
ruimte voor de zon en het is vaak
droog. Er bestaat evenwel een kleine
kans op een lokale bui, meer bepaald
in het noorden van het land. Maxima
rond 18 graden. Zaterdag blijft het
waarschijnlijk tot de avond droog. De
zon krijgt het na de middag wel
moeilijker om tevoorschijn te komen en
in de avond gaat het regenen. Maxima
rond 21 graden.

0000000006.gif

zoon show gaat meestal wel door ook bij regen!
alleen met onweer willen ze het wel us stil leggen of af lassen!
maar de vooruitzichten zijn alleen maar regen gelukkig!

Ik zal dit jaar voor het eerst er bij zijn. Beloofd een geweldige show te worden.
Heb er zin aan! Wordt gewoonweg 1 grote meeting.

zoon show gaat meestal wel door ook bij regen!
alleen met onweer willen ze het wel us stil leggen of af lassen!
maar de vooruitzichten zijn alleen maar regen gelukkig!

Dan moet het wel heel hard regenen ja :D

Mja ik heb nog steeds geen vervoer gevonden, zoveel bekende en niemand een plekkie in de auto? :shocked:
De meeste die me normaal mee laten rijden zitten in Berlijn dus daar ken ik ook niet naar toe :p

Breda, Rotterdam of zelfs Tilburg komt haast iedereen, ik kom eventueel daar nog heen dan.

Laatst bewerkt:
ja okee de wind is ook een factor ja!
maar de vooruit zichten zien er goed uit voor jullie!
beetje regen maar geen extreemen:D

Het is een prachtlijst, maar ook ik was in de veronderstelling dat er nieuwe producten zouden worden geschoten?

Wel super dat het schietplan van de consumentenshow al is vrijgegeven.

Die veronderstelling heb ik ook. Ik hoop in ieder geval wel dat er ook nieuwe produkten geschoten worden.
Ik ben vooral benieuwd naar, als ik sommigen geloven mag, naar de nieuwe knaller(s) welke volgens sommigen op andere fora nog harder zou moeten gaan dan de toffee.
Maar of dat waar is...

Mensen, ik heb een vraagje...

waar is precies de "camping" en waar wordt precies het vuurwerk afgestoken?

Ik heb hier namelijk niet echt een duidelijk beeld van, aangezien er steeds Geel wordt genoemd, maar Kemeldijk toch echt in Winkelomheide licht ipv Geel

zou iemand mij hier wat meer duidelijkheid over kunnen geven?

Laatste vraag: hoe kan ik de ingang van het schiet terrein vinden voor de rondleiding?

alvast bedankt ;)

Vuurwerk Kanaalfeesten te Geel

Dit weekend vinden aan het Albertkanaal in Geel-Winkelomheide de jaarlijkse Kanaalfeesten plaats. Ook nu is er vuurwerk voorzien dat omwille van het tienjarig bestaan van de Kanaalfeesten extra groot in omvang is. Het stadsbestuur wil de omwonenden informeren zodat geen ongerustheid ontstaat en eventuele maatregelen inzake dieren kunnen genomen worden.

Het vuurwerk vindt plaats op zaterdag 11 juli en bestaat uit twee gedeelten. Het eerste gedeelte gaat van start om 22 uur en wordt gevolgd door een tweede, grootser gedeelte, om 23 uur.

Beide keren wordt het vuurwerk afgeschoten vanaf het Albertkanaal ter hoogte van Winkelomheide.

Dieren
Landbouwers worden aangeraden hun dieren niet in de weide te laten staan maar op stal te zetten. Huisdieren kunnen best zoveel mogelijk in de woning gehouden worden tijdens het vuurwerk zodat incidenten door opgeschrikte dieren vermeden worden.

Meer info
Koen Bollen

Brandweer Geel

T 014 56 66 31

[email protected]

http://www.meerhout.be/nieuwsdetail/506/default.aspx?_vs=0_N&id=328

mooi bericht.

Het lijkt zo wel alsof het een oorlogsgebied wordt.
Ik hoop dat het bij de finale niet onder doet voor een oorlogsgebied!
Heb er zin in. tot zaterdag.
p.s. Waar moet je zijn als je met de rondleiding mee wilt?

niels

Goede vraag NielsNiels, misschien als Arjan nog online komt dat hij daar antwoord op weet te geven, anders vraag ik het nog wel na voor jou/iedereen.

De brug over, dan heb je rechts een trappetje... dan kom je vrijwel direct bij het schietterrein...

Daar word je vanzelf tegengehouden, maar kun je wel ff vragen....

Vandaag is het zover, dan begint een gedeelte van de crew al met bouwen en neerzetten van de rekken. Het weer speelt helaas vandaag niet echt mee, maar morgen (zaterdag) word er zon en daarbij ook droogte verwacht!

Hier kan je het weer voor Geel zien: http://www.meteoonline.be/14-daagse/Europa/België/Geel/4053902

Ben nu die kant op, voor wie ook komt morgen veel succes en het word vast wel gezellig en een spektakel.. :wink::bye:

Respect voor de jongens die nu (in de regen denk ik) al op aan het bouwen zijn. En succes natuurlijk! Ik ben er helaas niet bij maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die mij een uitgebreid verslag kunnen doen. Foto's en video's zullen ook niet te kort komen vrees ik :)

Back
Bovenaan