Geel 2014

Mocht Nederland Zondag op het WK voetbal winnen van Mexico word de volgende wedstrijd gespeeld op 5 juli om 22:00, als het zo zou zijn voor mij geen geel dit jaar

Als de WK wedstrijd wordt uitgezonden op groot scherm, zijn er dan nog steeds zo veel afhakers? Geel is meer dan de vuurwerkshow, gewoon gezellig feest!

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig als ik gezelschap kan vinden voor onderweg en in Geel zelf.

Dus... Iemand nog een lift nodig vanaf omgeving Rotterdam? Enige wat ik vraag is een goed humeur en als het er van af kan een kleine benzinevergoeding :)
Stuur maar een PM als je interesse hebt.

wij zijn er natuurlijk gewoon bij, Oranje shirtje aan en gewoon daar voetbal kijken onder het genot van de klanken van Bryan De lacosta.( eens kijken of onze vriend er wat van kan). en als kers op de slagroom een vuurwerkshow...:wink:

Ik heb begrepen dat het voetbal daar wordt uitgezonden in de kantine :)
Dat wordt een gezellig dagje Geelse kanaalfeesten :)

Was een best heftig showtje, jammer alleen van de lange pauzes, en heel veel mist van het vuurwerk, waardoor mijn film niet helemaal gelukt is, dit kwam allemaal door heel veel regen en hoge luchtvochtigheid. film is pas dinsdag klaar en is niet erg goed gelukt door heel veel flitsen in het filmpje wat dus waarschijnlijk komt omdat ik in 3840x2160 25 beelden per seconden heb gefilmd werk 50 beelden per seconden beter?

Laatst bewerkt:
Twijfelde nog even, uiteindelijk blij niet gegaan te zijn.
Afgaande op filmpje,zaten leuke stukjes tussen, maar die pauze en die verschrikkelijke babypijltjes fluitcakes zijn echt dooddoeners...
Over het algemeen wel dikke vuurwerk muren gezien, hou ik wel van!
Was ook niet al te best weertje zag ik. Maar als ik naar een show ga, hou ik altijd rekening met de wind. Dus ja, ga je dan pal in de windrichting filmen weet je dat je mist ontvangt:)
Maar ja, voor mij nu zeker geen Geel meer, totdat ze ooit nog eens prof gaan schieten als voorheen.

Leuke dag gehad gisteren in Geel.
Vuurwerk viel wat tegen mede dankzij de regen.
tussen het vuurwerk door nog voetbal gekeken in het Cafe waar nog meer nederlanders zaten te kijken naar het voetbal.
IMG_0467.jpg

IMG_0468.jpg

IMG_0469.jpg

Was het nog druk qua vuurwerkliefhebbers? finale viel helaas compleet weg door de omstandigheden.

De drukte viel mee. Maar gezien de omstandigheden, voetbal, weer en het feit dat er een grote groep mensen liever niet voor consumenten vuurwerk rijdt was het toch wel druk.

Dat de finale weg viel was jammer, maar gezien de extreme regenval kon er wel meer wegvallen.

Onderstaand filmpje gevonden op internet...
Aan het eind wordt ook duidelijk dat er problemen waren met het schietsysteem.
En dat er eigenlijk ook nog een finale salvo moest komen...
Jammer, volgende keer beter:)

Back
Bovenaan