GBV Rambak *NIEUW 2025*

Vond die Rambak gisteren geschoten in Pijnacker niet echt zn naam waardig, ken wel dikkere rambakken😜😜

Ik vond deze box gisteren bij Pijnacker prima presteren :) Duidelijk beter dan de Transbomber. Het type crackling is wel bijzonder en het tempo loopt lekker door. De kleuren zijn ook mooi fel.

Helemaal mee eens. Ik vind sowieso de Transbomber één van de meest overgewaardeerde boxen. Voor dezelfde prijs zijn er naar mijn smaak al jaren betere boxen te vinden met chaos effecten. Maar goed, dat is een andere discussie.

Deze Rambak nog maar besteld vandaag voor een redelijke december prijs van €125,-.

Op de demo in Pijnacker was de burst niet de hardste, maar ik vind de nieuwe crackling met kleur, verschillende tempo wisselingen en finale wel erg goed.

Deze bak gaat het echt wel goed doen in de straten.

Deze Rambak nog maar besteld vandaag voor een redelijke december prijs van €125,-.

Op de demo in Pijnacker was de burst niet de hardste, maar ik vind de nieuwe crackling met kleur, verschillende tempo wisselingen en finale wel erg goed.

In de straat doet hij het super! Stond er vrijdag onder 👌👌👌🎆

Heb je je toch niet in kunnen houden hahaha, dacht dat je alleen nog losverkoop ging halen 😂

Toffe box! De crackling is apart en gaaf uitgewerkt. De kleurtjes prima. Mijn enige aanmerking is de opbouw van het tempo. Hij had van mij iets meer mogen opbouwen. Nu versnelt hij eigenlijk één keer. Als je hier onder staat straks is het wel echt een rammer denk ik.

2 besteld van deze, krijg ik net te horen dat ze niet uitgeleverd worden. In augustus al besteld. Hoe zit dit @vanderelst ?

Wat een onzin. Niet naar jou, maar naar de winkelier. Winkelier moet zeggen bestellen. Zie ook de opmerking van #vanderelst in post 289. Anders gewoon je geld terugvragen joh. Geen alternatieven accepteren.

Back
Bovenaan