JanFireman VWC lid Vandaag om 11:40 #281 Darjon zei: Lokale vuurwerkwinkel hier in Veenendaal Klik om te vergroten... Dichter bij de bron ga je bijna niet komen
Darjon zei: Lokale vuurwerkwinkel hier in Veenendaal Klik om te vergroten... Dichter bij de bron ga je bijna niet komen
robinhood VWC lid Vandaag om 11:41 #282 Darjon zei: Lokale vuurwerkwinkel hier in Veenendaal Klik om te vergroten... Dan ga je naar GBV-Weco zelf, zitten ook in Veenendaal
Darjon zei: Lokale vuurwerkwinkel hier in Veenendaal Klik om te vergroten... Dan ga je naar GBV-Weco zelf, zitten ook in Veenendaal
D Darjon VWC lid Vandaag om 11:48 #283 robinhood zei: Dan ga je naar GBV-Weco zelf, zitten ook in Veenendaal Klik om te vergroten... Graag, wil er wel per direct naar toe
robinhood zei: Dan ga je naar GBV-Weco zelf, zitten ook in Veenendaal Klik om te vergroten... Graag, wil er wel per direct naar toe
D Darjon VWC lid Vandaag om 11:51 #284 Clumsy zei: Ze hadden niet geanticipeerd op zo veel bestellingen, alles is weggegeven met de actie Klik om te vergroten... Dat was ook mijn gedachte, leuk dat ze weggegeven worden maar als die van mij vervolgens niet uitgeleverd worden word ik best wel een beetje pissig
Clumsy zei: Ze hadden niet geanticipeerd op zo veel bestellingen, alles is weggegeven met de actie Klik om te vergroten... Dat was ook mijn gedachte, leuk dat ze weggegeven worden maar als die van mij vervolgens niet uitgeleverd worden word ik best wel een beetje pissig