JanFireman
VWC lid
Dichter bij de bron ga je bijna niet komenLokale vuurwerkwinkel hier in Veenendaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dichter bij de bron ga je bijna niet komenLokale vuurwerkwinkel hier in Veenendaal
Dan ga je naar GBV-Weco zelf, zitten ook in VeenendaalLokale vuurwerkwinkel hier in Veenendaal

Graag, wil er wel per direct naar toeDan ga je naar GBV-Weco zelf, zitten ook in Veenendaal![]()
Dat was ook mijn gedachte, leuk dat ze weggegeven worden maar als die van mij vervolgens niet uitgeleverd worden word ik best wel een beetje pissigZe hadden niet geanticipeerd op zo veel bestellingen, alles is weggegeven met de actie![]()
En terecht.Dat was ook mijn gedachte, leuk dat ze weggegeven worden maar als die van mij vervolgens niet uitgeleverd worden word ik best wel een beetje pissig
Ik vond deze box gisteren bij Pijnacker prima presterenDuidelijk beter dan de Transbomber. Het type crackling is wel bijzonder en het tempo loopt lekker door. De kleuren zijn ook mooi fel.