GBV Rambak *NIEUW 2025*

Ik bedoel meer als ik hier in het topic lees, haha. Ik was er niet bij, maar wat ik lees is erg verwarrend.
Eens! Mensen halen deze door de war met andere compounds door de aankondiging die niet klopte.

Al met al een mooie compound die zeker indruk maakt in de straat als je eronder staat in plaats van 50 meter afstand. Gaat mooi worden 💯

Ik begrijp dit soort opmerkingen niet zo goed momenteel. Zoals Feestje ook al schrijft, ik zie gewoon nagenoeg dezelfde compound en die was ook nog eens goed.

Je moet wel eerlijk zijn en rekening houden met de omstandigheden: GBV film is inderdaad van dichterbij opgenomen, dus dat oogt wellicht anders dan op 60m (realistischer misschien wel zelfs want iets met in de straat). Daarnaast is deze video geluidstechnisch niet heel representatief. Het enige waar je misschien wat van kan vinden is dat het tempo net iets anders loopt, maar dat zal bijna altijd een factor zijn bij alle compounds want het is en blijft handwerk.

Uniek ding vind ik, leuk uitgevoerd en de salvo’s geven hem een mooi spektakelgehalte. Ik ben blij dat hij er komt.
Ongetwijfeld zal er een andere ervaring voortkomen uit de verschillen in opnameapparatuur en filmafstand. Desalniettemin zie ik op de productfilm een betere spreiding en rondere, vollere boeketten. Hij komt op de eerste video gewoon feller over dan hoe ik hem live ervaarde. In principe niks mis mee, maar hij kon mijn verwachtingen niet waarmaken. Dit is uiteraard heel subjectief, dus als die voor anderen goed genoeg was, dan is dat alles wat telt :)

Nu duidelijk is wat er verkeerd ging op de demo, nog eens rustig de diverse filmpjes bekeken.
Dit is gewoon een prima bak als je deze straks in de straat hebt staan. Gisteren op de demo knalde hij ook prima.
Ja, de tarantula is dikker qua crackling, maar die heeft niet de kleurtjes. Het is maar net wat je zelf leuk vind.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan