GBV Rambak *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 2105
Artikelnaam: GBV Rambak
Bruto Gewicht: 0,00 kg
Netto Kruitgewicht: 1.973 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Maak kennis met de GBV Rambak! Ben jij klaar om te rammen?! Ga vol gas met de GBV Rambak. Op hoog tempo wordt de lucht gevuld met 144 schoten pure keiharde crackling chaos in ritmisch tempo gecombineerd met crackling mines. Applaus gegarandeerd! Let op, beperkt beschikbaar.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60 seconden
Stijghoogte: 40-50 meter
Adviesprijs: € 149,00
Voorverkoop: € 139,00
Onlineprijs: € 119,00

2105_rambak_1000x1000.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Nou de vraag wanneer het filmpje online komt hoeven we vast niet meer te stellen :D
Ben benieuwd, wat er allemaal voor moois aankomt van jullie.

Op zich wel lachen. Prima prijs als hij in de straat zo presteert, wat ik betwijfel gezien de burst en boeketvorm te goed lijken voor een kooiloze bak (ik neem aan dat er geen kooiproducten meer worden geïmporteerd?). Wel jammer dat er niet meer kleur in zit en dat de finalecake niet all-at-once is.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik vind er maar weinig aan, klein stukje lekker recht toe recht aan tempo en dan iets van driekwart van de bak hetzelfde salvo tempo.

• Like
Waarderingen: GMP
Hij neemt wel toe in hoeveelheid shots per salvo. Opvallend welbewust gekozen opbouw. Het rapid fire begin lijkt op film 't lekkerst, ook beetje gek snel alsof versneld afgespeeld, dan 2e cake salvo dipje eigenlijk tot die opbouw er in komt. Obv film vind ik rapid fire altijd net wat gaver maar ik weet uit ervaring dat in de straat salvo's en opbouw daarin meer indruk maken. De chrys/popping is best opvallend, een beetje die vorm die je soms in fonteinen ziet terugkomen, mooie ronde krakelblompjes.

Mooi ding hoor, goed over nagedacht, mooie kleuren en onderscheidend type crackling. Onlineprijs ook dikke prima.

Ben best enthousiast geworden. Vooral de opbouw in het rammen vind ik lekker met steeds wat meer salvo’s erbij. Online prijs met de hedendaagse markt is ook prima.

Meestal neem ik niet vaak nieuwe producten omdat ik eerst ervaringen van anderen wil, maar deze kan daar zomaar een uitzondering in zijn.

Back
Bovenaan