Vuurwerkk023
VWC lid
Ik vind het wel geinig eigenlijk , keer wat anders hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vuurpijlen?Leuk setje
Vooral die niet vuurpijlen maken t grappig.
Benieuwd naar de product vid.
vuurpijlen?![]()
Zit wel net te denken dat velen het wel neertelden voor een f1 pakketjes met oude labelprintjes... Dat schept mss toch een precedent60 euro? Dat is wel heel erg bizar.
Ware het niet dat deze labels echt foeilelijk zijn...Zit wel net te denken dat velen het wel neertelden voor een f1 pakketjes met oude labelprintjes... Dat schept mss toch een precedent
Zit wel net te denken dat velen het wel neertelden voor een f1 pakketjes met oude labelprintjes... Dat schept mss toch een precedent
Iedereen die loopt te mauwen over die labels: hoe had je het dan graag gezien, liever doodshoofden, dikke tieten en spinnen ofzo?
@vanderelst Kunnen we hier ook nog een productvideo van verwachten? Ben wel benieuwd naar de uitwerkingen nu, gezien de prijs.
60 euro? Dat is wel heel erg bizar.
Vind ik nog stevig maar goed het is ook niet een markt waarin ik loop te shoppen, en ja ik snap de marktwerking etc...Dat is wel de adviesprijs. Hij staat online op de shops voor €49,99 nu.