Garden Party 2 [ass]

129 euro is een nette prijs. Vorig jaar was hij bij 2 winkels 89 euro. Dus het is geen verhoging perse.

Ik had hem vorig jaar bij pyrostore in Lichtenvoorde gehaald(de importeur)verder was hij bij niet veel andere winkels te verkrijgen.
Als ik nu op de site kijk schrik van de prijzen,niet alleen deze doos is veel duurder geworden er zijn tig andere producten van pangu stukken duurder geworden.
Dus jij kan 129 euro wel een nette prijs vinden,maar voor mijn is veertig euro een hoop geld meer.

Deze moet wel heel erg verbeterd zijn,staat nu op de site van pyrostore voor 129 euro,dit was vorig jaar volgens mijn nog 89 euro.
Een verhoging van maar liefst 40 euro:mad:

Adviesprijs is €159 dus de prijs van 89 was absurd laag. De prijs van 129 is ook zeker nog te doen naar mijn mening :)

gp2.jpg

gp2_2.jpg

gp2_3.jpg

Het zijn zeker geen slechte blokken maar er mag toch echt wel wat meer tempo inzitten. Een 100 schots blok is gewoon spectaculairder als die zo tussen de 40 en 60 seconden zit

Erg genoten van deze box. Het is absoluut geen rammer, maar toch zit er een lekker tempo in. En hij blijft maar doorgaan.

Dit was echt met stipt de beste cakebox! Hier kunnen weinig 30mm profblokjes aan tippen. Het tempo lag erg laag en hij schiet veel hoger dan normaal met consumenten vuurwerk en zelfs dat deed geen afbreuk er aan. Ik zal binnenkort even kijken welke versie ik had, maar ik denk de 2015 versie. Begeven moment dacht ik dat ie nou wel eens klaar moest zijn, maar hij bleef door gaan haha. Op een positieve manier dan!

Had 3x Garden party 2 met 3x Garden party 3 doorgelont. 4.minuten super kwaliteit vuurwerk. Variatie is erg goed, stijghoogte goed en burst ook dikke prima. 20161231_112409.jpg

Dit was echt met stipt de beste cakebox! Hier kunnen weinig 30mm profblokjes aan tippen. Het tempo lag erg laag en hij schiet veel hoger dan normaal met consumenten vuurwerk en zelfs dat deed geen afbreuk er aan. Ik zal binnenkort even kijken welke versie ik had, maar ik denk de 2015 versie. Begeven moment dacht ik dat ie nou wel eens klaar moest zijn, maar hij bleef door gaan haha. Op een positieve manier dan!

Een cakebox met sublieme uitwerkingen! Het is tot nu toe zeker de mooiste cakebox die ik heb gehad. Ondanks de bombettes die erg hoog gingen, vond ik de Garden party 2 beter dan de Spectacle box 120 2015 versie, die ik vlak daarvoor afstak. Het is trouwens de 2016 versie als ik het zo goed zie! Alleen jammer van de mist, maar het is niet anders.

Had zelf de 120 ook versie 2015 maar die ramde toch wat sneller door dan deze maar qua effecten is de garden party 2 zeker erg mooi!

Back
Bovenaan