Garden Party 2 [ass]

Ik vond dit toch wel de mooiste van de drie! Mega effecten, snoeiharde burst! Was een genot om eronder te staan! Had deze lekker gedroogde versie 2015 nog in huis staan!

Prachtig box. Deze bewust in de vooravond geschoten, omdat ik er rustig van wou genieten. Harde burst, grote effecten.

Welke versie was dit? Dat dubbele goud kan ik me niet herrinneren bij de 2016 versie. Maar het trage tempo lijk me wel weer zoals de 2016 versie.

Dat dubbele goud had de 2016 ook alleen zat er dan ook crackling bij dus het lijkt me de 2017 versie op video.

ik denk dat ik deze ga mixen met de on the beat. Vooral voor de afwisseling in schietsnelheid.
Iemand die dit al heeft gedaan?

ik denk dat ik deze ga mixen met de on the beat. Vooral voor de afwisseling in schietsnelheid.
Iemand die dit al heeft gedaan?

Die combinatie lijk me echt super! Omdat de Garden Party 2 wat meer ´doffe´ kleuren en On the beat heeft natuurlijk allemaal felle kleuren, dan wisselt dat wel lekker af. Enige is wel dat de On the Beat een stuk rapper schiet dan de Garden party 2 box. Dus even kijken hoe je de cakes afwisselt!

Back
Bovenaan