Garden of Eden

Sorry Kwintos ben vergeten er bij te zeggen dat ik ook nog een CBN had besteld. Dus het zal qua bedrag niet veel verschillen.Als ze akkoord gaan dan ben ik tevreden. Ze kunnen hier tenslotte ook niets aan doen. Toch en da's iets waar ik best wel van baal. Ik stond vorige week op het punt om er nog een GOE bij te bestellen.Helaas moeten we wachten tot volgend jaar.:)

ik had dit jaar al gekozen voor de golden power en royal celebration

maar voor mensen die hem nog nooit live meegemaakt hebben en hem dit jaar besteld hadden ik snap dat jullie flink balen

Mijn dealer heeft het ook netjes opgelost.
Heb een royal celebration en heavy legend raptor box er voor terug gekregen.

1 van de laatste versie van 2013 die geschoten is bij Slooijer Vuurwerk. Afstand was dik 100 meter. Ik stond bij de ingang te filmen.

Vorig jaar had ik de afgekeurde "unleashed" van dynasty nog meegekregen.
Had ik ook zoiets van huh? Was toch afge...o nee laat maar trouwens haha.
Nee maar dit is wel balen wou hem zelf ook.
Hoop op volgend jaar!

1 van de laatste versie van 2013 die geschoten is bij Slooijer Vuurwerk. Afstand was dik 100 meter. Ik stond bij de ingang te filmen.

ZO dat klinkt hard! Blij dat ik hem in de straat heb staan. Hij klinkt zo hard, je zou bijna denken dat.... ohw wacht $%%&**&(#!@@#!.

Erg jammer dit allemaal als je deze prachtbak zo hoort en ziet knallen...

ZO dat klinkt hard! Blij dat ik hem in de straat heb staan. Hij klinkt zo hard, je zou bijna denken dat.... ohw wacht $%%&**&(#!@@#!.

Dit is gewoon de bruutste consumentenbak die ik ken op de Nl markt. Jammer dat deze is afgekeurd. Vorig jaar waren de salutes volgens mij minder hard. Misschien dat hij daarop is afgekeurd.

Dit is gewoon de bruutste consumentenbak die ik ken op de Nl markt. Jammer dat deze is afgekeurd. Vorig jaar waren de salutes volgens mij minder hard. Misschien dat hij daarop is afgekeurd.

Dat kan wel s kloppen ja! Iets teveel decibels.... Vreselijk jammer had er ook 1! Maar ja er zijn er meer die balen.

Ja het is gewoon zwaar *****. Zeker als je bedenkt dat het om een kleine futiliteit gaat.😁

zijn wel hardere salute cakes :P Dus dat lijkt me ook niet de reden.

Welke salute cakes dan?? Behalve de salute cake 1, maar die valt nog te betwisten. Ik heb aardig wat salutes cakes meegemaakt. De GOE 2013 is wel verschillend met die van vorig jaar kwa salutes. En met de salutes die wat scheller zijn zit je sneller op die 120 db dan de doffere salute cakes.

Nou? Al meer bekend over de reden van afkeur? Ben benieuwd! Zelf de 2012 versie gehad afgelopen jaar en was een mooi blok! Jammer dat deze afgekeurd is dit jaar

Nou? Al meer bekend over de reden van afkeur? Ben benieuwd! Zelf de 2012 versie gehad afgelopen jaar en was een mooi blok! Jammer dat deze afgekeurd is dit jaar

Dit schijnt het probleem te zijn:

Nu ook aan mij om nog even mijn 2 cent toe te voegen (reageer verder niet zo heel vaak).
Via mijn verkooppunt weet ik dat de GOE in China is getest op 119 decibel en bij de meting van VROM kwam er een max dB uit van 120.2 dB. Aangezien de max 120dB is schijnt dit de reden te zijn dat hij is afgekeurd :rolleyes:

Voorraad van vorig jaar mag nog worden verkocht maar is natuurlijk bij lange na niet voldoende om aan de vraag te voldoen..

Als dit de waarheid is dan vind ik het ronduit belachelijk. Regels zijn regels dat snap ik ook maar een klein beetje flexibel hier mee omgaan richting importeur mag ook wel eens. Die zadel je toch met een enorm probleem op en hebben het al moeilijk zat met al die domme regeltjes hier. We hebben het hier dan niet over een cake die omvalt, uitelkaar knalt, slechte constructie etc wat direct gevaar oplevert dan zou ik het nog begrijpen.

Back
Bovenaan