Garden of Eden

Besef ook wel dat je het de dealers heel ingewikkeld maakt met de eisen die je stelt. Zij hebben al heel veel extra werk hier aan en hebben hier ook niet voor gekozen.

Daarnaast is de revolution standaard 170 en de GOE 155. Dat scheelt ook alweer 15 euro.

Dit vind ik ook een goed punt, maar het is gewoon een vervelende situatie met bijna alleen verliezers (VROM hierbij niet meegerekend :mad:).

Hoewel het voor een dealer vervelend is, is het voor de consument, de klant, extra vervelend - hij/zij bestelt een product, dat, neem ik aan, zorgvuldig is gekozen. Hier heeft tijd ingezeten om op internet filmpjes te bekijken, misschien wat demo's bezoeken, enzovoort. Als jouw productkeuze dan niet geleverd kan worden, is dit zeer jammer.
Een alternatief dat iets duurder is, lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk en klanttevredenheid lijkt me ook een zeer sterk verkoopargument voor de toekomst.

Zouden jullie 45€ bij betalen en dan de total event box van crown nemen als jullie dit aanbod werd gedaan??? En wat vinden jullie eigenlijk van die box?
Adviesprijs is 350€. Dit is erg duur, maar zouje hem voor 200€ nemen??.
Graag jullie eerlijke mening!

200,- euro vind ik op zich een prima prijs voor die box.
De vraag is, als deze voor 200,- te koop was geweest, had je hem dan gekocht?

Zouden jullie 45€ bij betalen en dan de total event box van crown nemen als jullie dit aanbod werd gedaan??? En wat vinden jullie eigenlijk van die box?

Nee, dat spul van de crown heel erg overpriced en het net niet, ik zou mijn geld terugvragen (persoonlijke mening!)

Nee. Dan word JIJ extra op kosten gejaagd, terwijl de winkelier én overheid extra centen vangen. Plus dat de verhouding tussen prijs en kwaliteit al flink minder is.

Voor mij een dikke NEE.

Ik heb vorig jaar cake boxen van crown gehad, deze waren me prima bevallen. Dus voor mij is het een JA, maar dit is heel persoonlijk. En als je die boxen eventueel doorlont dan heb je nog je eigen mooie vuurwerkshow i.p.v. de garden of eden:idea: zo ieder zijn smaak!

Joh, overdrijven is ook een vak. Er is niemand overleden.

Jammer van het product inderdaad, maar "sterkte met het verlies"?

Kon je hem zelf niet betalen ofzo? Kan me voorstellen dat je heel erg baalt als een bak als dit, waar geen vervanger voor is afgekeurd wordt. Het is wel een beetje aparte uitspraak maar toch.

Word weer lekker op elkaar ingegaan. Verder zijn er genoeg cakes van crown broekhoff die heel goed zijn tja ze zijn duur. Maar als de dealer ze voor een scherpe inruil aanbied gewoon kijken of je ze wat vind en dan kan je het wel of niet doen. En vraag het niet beter hier. Want iedereen kraakt elkaar toch af.

Ik heb maar een extra golden power genomen en nog wat mooi spul.. Wat een straf ook :D
Blijft zonde maar de pijn word wel verzacht zo!

Ik houd de score bij, momenteel is het 2 tegen 2.
Ik zie graag jullie reacties tegemoed op mijn vorrige post: is de total event box van crown voor 200-, een redelijke vervanger voor de GOE???

Alvast bedankt voor jullie reacties mede-freaks

Licht eraan of je het efect mooi vind. Broekhoff heeft kwalitief heel goed spul erbij zitten. En met een dikke bijna 40 procent korting zal dit vast niet tegen vallen. Toch zou ik proberen er nog een tientje of 2 af te krijgen.

Ik houd de score bij, momenteel is het 2 tegen 2.
Ik zie graag jullie reacties tegemoed op mijn vorrige post: is de total event box van crown voor 200-, een redelijke vervanger voor de GOE???

Alvast bedankt voor jullie reacties mede-freaks

Wat ik eerder al probeerde te zeggen, hoe vind je deze box zelf? Vindt je de effecten mooi, is het wat je zou willen hebben? Had je hier 200,- voor betaald als deze bij je dealer voor die prijs in de boekjes had gestaan voor je de GOE kocht?

De Total Event Box lijkt me een mooie box met 8 cakes. Eerst kleinere tubes, mss naast elkaar, dan grote en weer opbouwend. Liever nog +-20e eraf.
(Lucky Angels(rf), Sky Palms, Confusion en 'n Crystal(caf) collectie cake).

Wat een onzin allemaal met de regels, royal wordt gewoon voor de voeten gelopen zo. De 2 est verkochte producten van royal komen niet door de test terwijl ze er vorig jaar ook bij zaten en dit kaar ook CE gekeurd werden. Dit roept toch wel vraagtekens op.

Is het al bekend wat de reden is voor afkeuring?

Het zou de liefhebbers sieren om normaal met de winkels om te gaan. Als ik om me heen hoor doen ze allemaal hun best om het goed af te handelen en dan zou een beetje respect passen. Het is voor iedereen *****, deel het 'leed'.

Als de Garden of eden al word afgekeurd op teveel decibel, dan komt de salute cake 1 er never nooit doorheen in deze dagen.. als deze getest word :D
De crown box is zeker een goede vervanger, dan heb je zeker waar voor je geld.
Over de revolution zou ik twijfelen.

Ik heb een vermoeden dat Royal het er niet bij laat zitten. Heb vandaag iemand gesproken die mij vertelde dat Royal druk bezig is om de waarheid te achterhalen waarom en hoe de reden is voor afkeuring.

Ik hoop dat Royal het lukt aangezien de garden of eden een topper is.

Back
Bovenaan