Garden of Eden

Slimmert ben je he, RF jeroen is van royal, waar denk je dat rf voor staat?

Rustig aan tegen elkaar als je naar het tijdstip van beiden posts kijkt zie je dat het tegelijkertijd is gepost!

Ontopic:
Heel erg jammer dat ook dit product is afgekeurd, en dat zo laat in het jaar. En dan heeft Royal het dit jaar al niet makkelijk met een aantal artikelen dat niet is uitgeleverd optijd... Zure pruim, niet alleen voor ons freaks, maar ook de winkeliers en vooral voor Royal zal dit een rotte appel zijn... Ben benieuwd hoe dit verder afloopt, hoop niet dat dit een strop is voor Royal zou erg jammer zijn! :frusty:

Rustig aan tegen elkaar als je naar het tijdstip van beiden posts kijkt zie je dat het tegelijkertijd is gepost!

Ontopic:
Heel erg jammer dat ook dit product is afgekeurd, en dat zo laat in het jaar. En dan heeft Royal het dit jaar al niet makkelijk met een aantal artikelen dat niet is uitgeleverd optijd... Zure pruim, niet alleen voor ons freaks, maar ook de winkeliers en vooral voor Royal zal dit een rotte appel zijn... Ben benieuwd hoe dit verder afloopt, hoop niet dat dit een strop is voor Royal zou erg jammer zijn! :frusty:

Een strop zal het sowieso zijn als je een container GOE de brandstapel in kan flikkeren:sad::cry:

Rustig, dat bericht werd nét vóór hem geplaatst dus hij had nog niet ge-refresht ofwel hij had dit nog niet gelezen. Hij was gewoon net wat later, zie dat ook in.
Rustig met de mede freaks.

Oh bedankt voor het melden kijk normaal nooit naar geposte tijden.. oeps

Ja echt een ramp voor Royall en een hele hoop winkeliers. Dit was een hardloper onder de producten.

Ik snap echt totaal niks van Nederland dat iets zo laat afgekeurd word

Erg benieuwd naar de oplossing van orthen. Maar de mannen van orthen kennende zal dit netjes opgelost worden.
Toch hoop ik op twee opties.
1. Voor ten minste hetzelfde bedrag (100-125%) andere artikelen uitzoeken
2. Geld terug

Ik ga in ieder geval voor de tweede optie. Indien mogelijk. Soort eindejaarsbonus met bijzonder zure bijsmaak...

Namens Huisman Vuurwerk wil ik graag even aangeven dat wij vandaag nog proberen iedereen te bereiken die de Garden of Eden en/of China by Night bij ons heeft besteld om dit samen op te lossen. Het is een hele lijst dus heb a.u.b. geduld, maar we gaan uiteraard proberen dit samen op te lossen!!

dit is toch gewoon *&^^^%%^%$$# niet te geloven
waar zijn ze toch mee bezig hier in nederland
dit is niet normaal

uhhh even wat anders en de golden power en royal celebration?
gaan we daar ook een verassing mee krijgen of zijn die er wel helemaal doorheen

Echt ongelooflijk dit ! Nederland op zijn smalst. Is geen enkele mogelijkheid om in beroep of zoiets te gaan ?

Echt ongelooflijk dit ! Nederland op zijn smalst. Is geen enkele mogelijkheid om in beroep of zoiets te gaan ?

Ze zullen ongetwijfeld in beroep gaan maar dat heeft voor dit jaar toch geen zin meer.

Ben trouwens heel erg benieuwd waarom deze artikelen afgekeurd zijn. Er zijn genoeg producten met grotere effecten, hardere burst. Maargoed het zal wel.. Heb beide gezien in Milheeze en ze waren gewoon perfect, goede stijghoogte en prima effecten. Ze moeten eens bij andere importeurs zoals bijv Rubro kijken, waar de bombettes uit 1 cake op 4 hoogtes knallen. Dat is pas gevaarlijk!

Laatst bewerkt:
Keur hem dan af voor volgend jaar en laat dit gewoon toe ******s!!!! nu begint bij mij de kruitstress wel tot het kookpunt te komen....

wat moet ik nu als vervanger nemen!!!!!?????

Back
Bovenaan