Garden of Eden

Ik vind het echt steeds idioter met die vergelijkingen hier op dit forum. Het lijkt wel of de confrontatie steeds maar opgezocht wordt net als in bv. het topic van de Immortal Gold. Ik doel dus niet alleen op dit product van deze importeur maar omdat het nu toevallig over dit product gaat:
40 schots cakes 25mm met tussen de 13,5 en 14,5 gram per tube voor de effecten en ruim 10 gram voor de salute schoten is geen 16 schots 20mm met max. 8 tot 10 gram per tube voor de effecten.
Sowieso is de burst van garden of eden veel harder, misschien zelfs wel iets te, vandaar dat er geen verschil te horen is tussen de salutes en de effecten. Ook zijn de effecten wat sneller weg.
Vergelijking met de cakes van bv. Rubro gaan ook niet op, die hebben boven de 15 gram per tube.
Je kan deze cakes het beste vergelijken met andere producten van Royal zelf. Die komen namelijk uit dezelfde fabriek. Echter ziet het er wel naar uit dat de productie dit jaar iets anders is dan voorgaande jaren.

Kan het me ook niet voorstellen dat royal zon blok maakt en dat er dan heavy 3 boeketjes uit moeten komen. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met royal producten en ga ervanuit dat dit blok ook geen miskoop zal zijn voor wat ik ervoor betaald heb.

Veel zal het niet gaan schelen hoor in vergelijk met heavy 3 4 5!

Ik maak me eigen versie wel en dan met salute potjes zonder sterren erin!

Al met al vind ik de boeketten tegenvallen en het is 1 groot omsamenhangend rommeltje.

Het verschil met de immortal gold is dat de immortal gold gewoon van prof kwaliteit is.

Al met al vind ik de boeketten tegenvallen en het is 1 groot omsamenhangend rommeltje.

Het verschil met de immortal gold is dat de immortal gold gewoon van prof kwaliteit is.

ik zal de gardens of eden en de heavy series van wolff beide filmen met oud en nieuw en ik zal ze even naast elkaar monteren in een filmpje dan zal je zien wat het verschil is ;) overigens ben ik nog steeds van mening dat dit de beste doorlont bak is. misschien juist omdat niet alles perfect is, daarnaast vind ik de effecten gewoon erg mooi dat de salute's niet harder klinken zie ik wel met oud en nieuw.

Sorry dat ik zeg, maar ook dit is weer een vergelijking wat ik erg genuanceerd vindt.

1) Immortal gold is 15+ Gram
2) De versie die op de demo van rubro is geschoten betreft een sample...
3) de kalibers, aantal schoten, en effecten zijn totaal anders

Als je naar de groenteboer moet om appels te halen, kom je dan met peren in huis? Niet om je aan te vallen ofzo, maar die vergelijkingen van de laatste tijd op het forum worden steeds gekker.

Zelf heb ik er wel voor gekozen om deze box te nemen. Puur omdat er veel diversiteit in zit en de kleuren erg helder zijn zoals we van Royal gewenst zijn.

Sorry dat ik zeg, maar ook dit is weer een vergelijking wat ik erg genuanceerd vindt.

1) Immortal gold is 15+ Gram
2) De versie die op de demo van rubro is geschoten betreft een sample...
3) de kalibers, aantal schoten, en effecten zijn totaal anders

Als je naar de groenteboer moet om appels te halen, kom je dan met peren in huis? Niet om je aan te vallen ofzo, maar die vergelijkingen van de laatste tijd op het forum worden steeds gekker.

De immortal gold was geen sample geloof ik gelezen te hebben :)

Niet alles wat wordt geschreven is waarheid Djaimy... Op dit moment zitten ze zelfs nog op de boot ;)

Ohw haha bedankt, ik hoop maar dat die er het zelfde uitziet, want hij is besteld :). Laten we nu maar weer ontopic gaan voordat de moderators het zeggen. :)

Diegene die nu op de boot staan betreft wel een 2e zending.
Waren nogal snel door de vooraad:p
en zo zie je ook hier weer hoe snel er verkeerde praatjes in de openbaarheid worden geslingerd... Dank voor de nuancering!

En voordat mensen gaan van 'o neeeee, dan zijn daar 2 verschillende versies van straaahaaaaks'; daarover wordt bij alle andere cakes in continue productie en diverse verschippingen toch ook niet gemiept? 't Is geen Wolff ofzo :p

Je kan deze cakes het beste vergelijken met andere producten van Royal zelf. Die komen namelijk uit dezelfde fabriek. Echter ziet het er wel naar uit dat de productie dit jaar iets anders is dan voorgaande jaren.
In welke zin, genius? Ook zo'n ietwat té harde burst? (waar sommigen juist weer heel blij mee zouden zijn...)

wat anders is aan het productie proses weet ik niet.. wat ik wel weet is dat de burst lekker hard was!.. echter waren de sterren daar niet zo van gesharmeerd.
Het gevolg: veel sterren die doet sloegen voornamelijk green strobe/glittering had daar nogal last van.
Verder vind ik de Garden of Eden helemaal geen verkeerde bak.
alleen ik vind die sterren in de salute's zoon afknapper!
Verder vind ik het Tempo van deze box gewoonweg heerlijk!.
De effekten hadden idd beter gekunt.
Harde burst heeft namelijk niets met schoonheid temaken.

Over de vergelijking met de heavy cake's
Ik weet zeker dat deze boeketten groter en voller zijn!
Maar waar ik 8Inches wel gelijk in geef is dat de Heavy-Wolff potjes redelijk slordig zijn kwa uitwerking.
En die sporen van slordigheid zie ik ook terug bij deze Garden of Eden.
Dus die vergelijking zie ik dan wel.
Voor de rest vind ik dat bij de Garden of Eden wel mooiere effekten zijn gebruikt.

Nee Deze Garden of Eden kan je met geen een ander combi blok meten!
Moet is ze meten met de Royal cake's dan zeg ik.. : Het kan beter.
Maar ik geloof dat Royal fireworks det zelf ook wel heeft gezien.
Dus ik heb er vertrouwen in.

In welke zin, genius? Ook zo'n ietwat té harde burst? (waar sommigen juist weer heel blij mee zouden zijn...)

Het gaat hierbij alleen om de burst. Ik wil alle nieuwe producten van Royal trouwens graag nog eens zien op een demo aangezien bij de eigen demo de producten pas net een paar dagen binnen waren. Daarbij is de demo van Ano trouwens de eerst volgende kans.

Ik Hoop van Harte dat het echt aan het Vocht in de Cakes lag!!
En als bij Ano (op de Demo) blijkt dat De green-strobe het weer/wel doen.. dan neem ik AL MIJN WORDEN TERUG!

En wederom sloeg de green strobe bij vele Royal cake's tog weer dood.
Nou moet ik toe geven dat deze cake bij Ano beter over kwam als in Losser.
Dan nog slaan veel stars dood .. En dan heb ik ut niet alleen over deze cake.
Gemiste kans Royal... Volgend jaar beter!

Btw die crackling is wel mega groot en gaaf!
Daar moeten jullie een cake van maken joh!
Geniaal.

Ik kan me helemaal in de reactie van 3xh vinden. De (green) strobe was zeer matig, maar de crackling was zeer groots te noemen! Ook viel me op dat de burst van de salutes nu wel hoorbaar harder was dan de standaard burst.

Ik vond deze cake niet heel slecht hoor, leuke combinatie en lange tijdsduur. Ik weet niet of ik hem zelf ga nemen moet helaas ook keuzes maken.

Mocht men deze cake voor een euro of 130 krijgen dan vind ik hem zijn geld wel waard. Ik vond de effecten bij de Ano demo helemaal niet slecht. De effecten waren regelmatig lekker groot, mooi van kleur en de combinatie en opbouw was leuk. Niet elk effect was top, maar er waren dan ook genoeg verchillende effecten. Ook de ´saluteknallen´vond ik duidelijk harder. Naar mijn mening is deze pot zo 3-4 500grammers van 50 euro waard. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik nog maar weinig vergelijkbare nederlandse blokken van dit formaat heb gezien

Ziet er wederom goed uit op de film. Enkel de blinkers komen niet bijster goed uit de verf, verder zien de boeketten er goed groot uit ook al lijkt het wat minder gevuld omdat de burst het wat te veel uiteenknalt; maar ja, daar zijn sommigen dan weer blij mee, met harder en groter :p Maar mooie afwisseling van effecten, een boeiend geheel. Hopen dat 'ie nog een aantal jaar verkocht blijft worden, dan komt 'ie vanzelf eens bij mij op de stoep.

Alleen de salutecake op het eind vind ik eigenlijk wel een anti climax. Dat komt omdat hij eerst per 1 schiet. Dat haalt het tempo eruit.

Back
Bovenaan