Gangster Box

Ik heb deze in de mysterie box actie gekocht, echter geeft mij deze cake op de filmpjes totaal geen wow factor. Ik snap dan alle positieve reacties niet zo, maar ik laat me graag verassen tijdens een demo dag of met oud en nieuw.

Ik heb deze in de mysterie box actie gekocht, echter geeft mij deze cake op de filmpjes totaal geen wow factor. Ik snap dan alle positieve reacties niet zo, maar ik laat me graag verassen tijdens een demo dag of met oud en nieuw.

Ik vind deze cakebox één grote wow-factor. Heerlijk tempo, boeketgrootte en burst ook goed. vette finale cake. Ben wel benieuwd waarom jij niet enthousiast wordt als je het filmpje ziet :P maarja smaken verschillen he

ik heb de wauw factor ook niet met deze box.
Wel heb ik hem bij de hardstyle box en bij de xtreme salvo box(wat ik persoonlijk de mooiste vind van vwt)

ik vind deze box ook prachtig, het koper / goud effect ligt ook niet helemaal in mijn straatje, maar de rest is fantastisch! zo zie je maar dat je met een 25mm cake ook een prima effect neer kan zetten! doet me denken aan de goede oude wodka blue en de treassure island van Bon Fireworks!

Deze heeft dan wel stuk minder kruit per schot dan bijvoorbeeld hardstyle box, vraag mij toch af of we dat niet gaan zien straks...

Deze staat op de site samen met Detonation Box als Combi Deals 300 euro per 2 dus zal je 150 euro bertalen voor de gansterbox..

Maar als je bijden neemt ben je gelijk 300 euro lichter...

Het blijft 25 mm hé. .. toch net even iets minder groot. Ik vind het wel een erg goede box trouwens maar kies wel voor groter kaliber

Ik vond dit de beste box van de avond. Misschien niet dezelfde boeketgrote als de hardstyle box maar hij bleef maar door gaan met prachtige kleuren harde klappen en een super tempo! Zal morgen eens kijken of ik hetfilmpje kan uploaden

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Erg gave box hoor. Kost natuurlijk wel flink wat. Ik zou persoonlijk toch eerder voor de Hardstyle Box gaan, in dit prijssegment. Maar ik weet ook dat geen enkele koper zich genaaid zal voelen als hij deze aanschaft. Dit is zeker waar voor je geld krijgen :)

Back
Bovenaan