Games

5th Prestige eindelijk, en op BF3 Level 20, als ik al mijn kills ga tellen op mijn shooters heb ik heel Nederland al uitgemoord. Wat er ook gebeurt altijd blijven knallen!

Het gaat mij ook meer om lekker MW3 spelen op me xdoos maar ik zag hier zo veel dingen staan over "ik ben hoger als jouw" maar dan moeten we andere factoren er ook bij tellen zoals die uren:p Maar jah vanavond maar weer is lekker knallen.

Pff..
Nieuwe maps zijn helemaal niks...
je hebt er maar 2!.
eentje voor snipers.. maar dan alleen maar camp snipers en type 95!
en een kleine die zoals ik het noem, de KD naar beneden halende map!.
aangezien iedereen daar fmg9 akimbo en striker op gebruikt...
Soort vacant van mw1!

Ik vond ze der wel aardig uitzien heb ze nog steeds niet gedownload nog geen tijd gehad:sad:

Dan is het toch een uitdaging om juist in die levels goed score te krijgen.
Vacant vond ik echt een briljante map je moest daar echt je best doen om een goede score te krijgen zelfde geld voor Nuketown in Black-ops of Rust in MW2.

Ik speel gewoon Skyrim, geen prestige niks, gewoon lekker gamen. Voor t eerst dat ik zo'n spel aangeschaft heb maar vind t echt leuk.
Is weer eens wat anders dan knalluh, knalluh, knalluh, alhoewel dat soms ook ff helpt om te relaxen haha.

Ik speel gewoon Skyrim, geen prestige niks, gewoon lekker gamen. Voor t eerst dat ik zo'n spel aangeschaft heb maar vind t echt leuk.
Is weer eens wat anders dan knalluh, knalluh, knalluh, alhoewel dat soms ook ff helpt om te relaxen haha.

Haha. Groot gelijk! Of een lekkere racegame! Is ook wel eens heerlijk!

Voor de mensen die eens met mij willen xbox'en, vraag maar naar mijn XBOX Gamertag. Ik speel Fifa 12, Battlefield 3, MW3, Black Ops, Red Dead Redemption en andere games.

Zo, eindelijk van die lelijke streepjes af bij BF3 op PS3 (elk level kreeg je streepje of sterretje erbij), nu ben ik level 35 en heb ik eindelijk de mooie iconen :D .

Voor de mensen die eens met mij willen xbox'en, vraag maar naar mijn XBOX Gamertag. Ik speel Fifa 12, Battlefield 3, MW3, Black Ops, Red Dead Redemption en andere games.

Nou. dan mag je mij toevoegen:)

Grafix PyroMan

GPM met hoofdletter!:)
Via mij kun je de andere mensen van VWC ook vinden:):bye:

ik speelde mw3 op de pc, nu niet meer zo veel. ik speel nu WoW op een private server die me heel erg bevalt.

Back
Bovenaan