Galactic Storm

Twijfelde hier echt over door die prijs maar door het filmpje van tjeerdbeer een dikke nee geworden. Blijft niets van over.
Gezien de filmafstand blijft er juist nog wel aardig wat over, vind ik.
De eerste cake is prima, en alle blinker boeketten zijn ook prima uitgevoerd.
Verder is ie natuurlijk flink traag en zitten er te lange pauzes in.
Maar als hier écht 1760 gram inzit, en 30 mm buizen, verwacht ik zelfs vanuit Lesli en zonder kooi een product dat die 56 euro wel waard is.
Het zal geen rammer zijn, maar daar stel ik me vast op in.
Ik ga 'm zeker proberen.

• Like
Waarderingen: RCL
Het verbaast mij eigenlijk dat hier zo weinig filmpjes van zijn. Vorig jaar kon je deze al in Duitsland halen namelijk en vond je deze gewoon bij de postenborse. De effecten lijken alleen niet echt te passen bij de specificaties die deze box heeft helaas.

Ik heb hem ook besteld voor €59 samen met de Golden blackhole voor €62 denk niet dat je er een miskoop aan hebt

Traag, kleine effecten die snel uit de lucht verdwijnen en weinig speciale effecten. Duurt wel lekker lang.
Dit is niet wat je wilt als je kiest voor een 30mm doos. Voor een geinig bakje in de vooravond is het wel geschikt. Meer dan 60eu zal ik er niet voor over hebben.

Ik heb dus het vermoeden dat deze het in de straat heel lekker gaat doen voor t geld wat je ervoor betaald.
Heb de gok genomen omdat er is gezegd dat deze in kooi is en komt hier in de straat te staan. Eerste week van januari zullen er vast wel wat filmpjes verschijnen ;)

Ik heb dus het vermoeden dat deze het in de straat heel lekker gaat doen voor t geld wat je ervoor betaald.
Heb de gok genomen omdat er is gezegd dat deze in kooi is en komt hier in de straat te staan. Eerste week van januari zullen er vast wel wat filmpjes verschijnen ;)
Ik heb hem ook voor €59 en Golden Blackhole ook voor €62 kan je nooit een miskoop aan hebben.
Wie heeft gezegd dat hij in kooi geleverd wordt?

Kooi zul je er zelf bij moeten kopen 😉

Ik had deze besteld bij vathorst, leuk voor erbij. En toen…
Daarnaast ben ik ook nieuwsgierig hoe zoiets in de straat eruit ziet. Nu zie ik dat deze tijdens de losse verkoop dagen er ook is bij vathorst, dus ik denk dat ik alsnog daar langs ga om te kijken of hem kan krijgen.
Ben van plan alles te filmen, dus als ik deze bemachtig dan zal ik de straatvideo hier delen!

Back
Bovenaan