bonbridge1
VWC lid
Lesli zelf zegt ook 30, dat zal wel kloppen dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gezien de filmafstand blijft er juist nog wel aardig wat over, vind ik.Twijfelde hier echt over door die prijs maar door het filmpje van tjeerdbeer een dikke nee geworden. Blijft niets van over.
Het is 30mmBij Beverwijk staat er 25mm bij kaliber en in de tekst 30mm.. weet iemand of het 30 of 25 is?
Denk dat dit zeker een goeie 'meepak' prijs is. Ben erg benieuwd naar de straatfilmpjes. Zag een duits filmpje en zag er dikke prima uit.Ik heb hem ook besteld voor €59 samen met de Golden blackhole voor €62 denk niet dat je er een miskoop aan hebt
Die heb ik ook gezien en dat vond ik dus ook!Denk dat dit zeker een goeie 'meepak' prijs is. Ben erg benieuwd naar de straatfilmpjes. Zag een duits filmpje en zag er dikke prima uit.
Voor die 6 tientjes waarvoor die te halen was valt het best mee. Maar dit kan toch geen 30mm zijn?Mocht er iemand last hebben van een odol, weet ik zeker dat dat verholpen is na het zien van het filmpje......
Je zou het niet denken maar volgens de statistieken wel.. Wellicht als je eronder staat dat het groter oogtVoor die 6 tientjes waarvoor die te halen was valt het best mee. Maar dit kan toch geen 30mm zijn?
Als het tempo 2x zo hoog lag, is het mss 6 tientjes waard. Ding duurt bijna 2 min! Denk wel dat het 30mm kooiloos is.Voor die 6 tientjes waarvoor die te halen was valt het best mee. Maar dit kan toch geen 30mm zijn?
Ik heb hem ook voor €59 en Golden Blackhole ook voor €62 kan je nooit een miskoop aan hebben.Ik heb dus het vermoeden dat deze het in de straat heel lekker gaat doen voor t geld wat je ervoor betaald.
Heb de gok genomen omdat er is gezegd dat deze in kooi is en komt hier in de straat te staan. Eerste week van januari zullen er vast wel wat filmpjes verschijnen![]()
Kooi zul je er zelf bij moeten kopenIk heb dus het vermoeden dat deze het in de straat heel lekker gaat doen voor t geld wat je ervoor betaald.
Heb de gok genomen omdat er is gezegd dat deze in kooi is en komt hier in de straat te staan. Eerste week van januari zullen er vast wel wat filmpjes verschijnen![]()
Oh. Nou, gelukkig zal ik er genoeg in huis hebben verder!Kooi zul je er zelf bij moeten kopen![]()