Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zoals de titel al zegt, ga jij voor gratis vuurwerk?

Heeft een actie met gratis vuurwerk je over de streep getrokken om te bestellen?
Rij jij net dat stukje om om die gratis cake mee te pakken?
Zijn er al filmpjes van of het nog een verrassing wat je tijdens de verkoopdagen mee gaat krijgen? Post het hier!

Speciaal voor gratis vuurwerk gaan is sinds "freak acties" wel een beetje verleden tijd voor mij

Ik ben nooit zo onder de indruk van het gratis vuurwerk. Al moet ik zeggen dat ik enorm blij was met de gratis Popcorn Fountain bij Breda Vuurwerk twee jaar geleden. Een regelrechte topper

Vroeger altijd wat extra's erbij kopen zodat je het dikste gratis vuurwerk kreeg. Vaak was dat dan ook het product waar ik het meest naar uit keek want dat was zeker het grooste wat ik had. In die tijd kocht ik alleen maar klein spul.

Tegenwoordig natuurlijk veel liever een goede prijs inplaats van gratis vuurwerk. Zeker omdat het vaak niks meer voorsteld wat je er dan bij krijgt.

In mijn beleving bestaat gratis vuurwerk niet. Vroeger als kind was ik daarvoor te porren maar al jaren besef ik dat de kosten van het gratis vuurwerk worden verrekend over het gehele assortiment. Voor het oog gratis, maar feitelijk niet. Zo gaat dat doorgaans met free product promotions. Ook een reden waarom freaksites over het algemeen geen gratis vuurwerk (kunnen) aanbieden. Anders kan men de prijzen op het assortiment niet zo laag houden (zonder dat het ten koste gaat van de winstmarge).

De gratis box die je krijgt bij een bekende freaksite (in brabant) zorgt er toch voor dat ik er elk jaar weer bestel.

Al jaren niet meer. Maar vroeger was dat wel anders... Dat heeft te maken met de komst van de freak-acties (die veel interessanter zijn) en het liever zélf bepalen wat ik voor mijn geld in huis haal.

Nee, en dat komt eigenlijk omdat ik het grootste deel van de collectie al in de freakacties / bij freak winkels bestel en daar gratis vuurwerk niet van toepassing is. Voor mij staat voorop dat binnen mijn budget een zo mooi mogelijke lijst kan samenstellen met producten die ik graag wil afsteken. Geen moment dat gratis vuurwerk dan een rol speelt in mijn overweging. Het kiezen van, zoeken naar en wachten op aanbiedingen is voor mij sfeer verhogend en onderdeel van het lange vuurwerkseizoen

Ik ga niet voor gratis maar ieder jaar krijg je her en der bij het ophalen van je bestelling wel gratis items.

Nee, tenzij er eerder in het jaar 'gratis' vuurwerk bij een bestelling komt die interessant genoeg is. Meeste gevallen is het gratis vuurwerk niks voor mij. Geen zin om de hoofdprijs te moeten betalen om er vervolgens een vrij nutteloos (te duur) potje voor terug te krijgen.

Dit is al in geen jaren interessant meer, afgezien van freak winkels die bovenop hun actie ook nog eens cadeautjes uitdelen.

M.i. is het hele gratis vuurwerk gebeuren en achterhaald concept. Maar goed, dit zal vermoedelijk niet meer veranderen.

Uiteindelijk blijft het gewoon rekenen. De meeste winkels die gratis vuurwerk acties hebben zijn vaak winkels die via de site van importeur verkopen. Daarmee zijn ze dus duur....

Ik moet wel zeggen dat ik als Nederlander wel blij wordt van "gratis", dus stiekem ga ik dan altijd toch even kijken of ik op een bepaald bedrag kan komen zodat er gratis producten in mijn mandje verschijnen.

Meer korting in plaats van gratis vuurwerk bevalt me prima.
Moet zeggen dat je "vroeger" bij Kuiper in Koekange wel fantastische Royal producten "gratis" kreeg ! Daar heb ik wel echte toppers door ontdekt.

Dit jaar alleen wanneer bij een bijbestelling via de 'reguliere' winkels het toevallig zo uitkomt dat met een paar euro meer of minder er nog wat geinigs bij komt. Let er niet meer zo op. Vroeger was dat wel anders, als kind zat gepuzzeld om overal iets extra's mee te krijgen. Kwantiteit ging met het budget wat toen beschikbaar was ook altijd boven kwaliteit, dus die gratis potjes waren meer dan welkom.

Niet specifiek want ik ga liever voor een mooie prijs.
Maar er zijn 2 shops waar ik altijd wel wat bestel die pas later in het jaar open gaan en waar je dan ook gratis vuurwerk krijgt dan zeg ik er geen nee tegen ook al zou het prut zijn in mijn ogen.

Nee ga niet speciaal voor gratis vuurwerk 9 van de 10 moet voor gods berdag koop tewel dan cake, van 50 euro krijg zoals bij de vuurwerktoppers..

Kom het liever tijdens de freaksale is goedkoper en het is leuker zo het hele jaar door om wat te kopen

Nee, al jaren niet meer. Sinds de freak acties er zijn is zit niet meer interessant. Vroeger uiteraard wel veel gedaan. Nog net ff voor wat extra bestellen zodat je die dikke cake er gratis bij kreeg. Nu dus enkel nog de freak acties waarbij je zelf je producten met dikke kortingen mee pakt.

Uiteraard gaat het grootste gedeelte van de bestellingen in de freak acties. Maar vandaag nog wel even voor prima prijzen wat fonteinen besteld in de outlet bij de lokale Intratuin, die geeft daar dan ook nog 20% extra vuurwerk over. Dan zorg ik er wel voor dat het bedrag hoog genoeg is voor wat leuks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan