Ga jij voor gratis vuurwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga al tijden niet meer voor gratis vuurwerk eigenlijk. Ik ga meer voor de scherpste prijs, dan is voor mij gratis vuurwerk helemaal niet meer nodig :D

Ja ik waardeer gratis vuurwerk, niet omdat het gratis is maar omdat ik het onbekend laat.
Met andere woorden, ik weet van alle producten wat ze doen, hoe ze het doen, hoe lang ze het doen etc. Alle filmpjes al tig keer gezien. Het geeft een kick om het gratis vuurwerk af te steken en te zien wat het doet op dat moment, net als bij al mijn vuurwerk vroeger.

Nope. Zoals anderen ook al zeggen ga ik meer voor prijs kwaliteit. En door de winkels die op t forum de producten voor scherpe prijzen aanbieden heb ik liever dat dan gratis vuurwerk.

Kan me nog wel herinneren dat je in belgie altijd een "cadeautje" kreeg bij je bestelling. Ging je bij Loots of Zena shoppen werd er altijd een extraatje in je tas gedaan, das wel iets wat meer als 10jr terug was gok ik

Ik ga er niet voor, want de aanbiedingen bij freakwinkels zijn al fantastisch. Maar vandaag bij een bestelling de Trinity erbij gekregen, en dat vind ik alleen al voor de pro line labels te gek.

Het enige wat ik doe als ik ergens bestel waar je gratis vuurwerk kan krijgen en ik zit op bijvoorbeeld 198 euro en bij 200 euro krijg je een net iets betere gratis product dat ik dan nog wat kleins koop om bij dat bedrag uit te komen..

Vroeger fanatieker dan nu om iets gratis te krijgen. Maar kan het waarderen om gratis iets te krijgen. Bij intratuin doe ik me laatste bestelling weg en met die 20% ken er aardig wat fonteinen mee die ik wel ieder jaar neem druk de kosten aardig. Ook bij vwt was er 2 gratis cakes waardoor ik 4 keer de alpha cake kreeg onbewust. Maar ik wacht wel even in november gaat de laatste bestelling weg en moet zeggen 20% en een paar cakes gratis zeg ik geen nee tegen. Simpelweg niet alles zit in de freakacties

Ik ga er nooit bewust voor kopen maar stel ik bestel ergens iets en ik moet nog net even 5 of 10 euro extra bestellen om die net iets beter gratis cake te krijgen dan kan ik dat zeker niet laten haha.

Laatste jaren vind ik persoonlijk het gratis vuurwerk over het algemeen niet zoveel meer waard. Een uitzondering daar gelaten natuurlijk.

Maar als ik nog een klein bedrag nodig heb om dan aan een bepaald bedrag te komen dan koop ik er altijd wel iets kleins bij. Daarnaast ben ik wel superfan van de gratis boxen actie bij aankoop van 3 boxen bij een winkel in het Zuiden van het land.

Vroeger toen ik klein was wel, nu eigenlijk voor goedkoopste en dat ik daardoor nog zelf wat extra kan uitzoeken

Toen ik wat ouder werd, en ik stiekem meer vuurwerk kon kopen, dan besteedde ik in zoveel mogelijk winkels het minimale bedrag, zodat ik gratis vuurwerk kreeg. Maar tegenwoordig doe ik dat niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan