G-Force 7500

Ik werk al zo'n 7 jaar bij een groot verkooppunt van GBV. Neem van mij aan, dat deze box als warme broodjes over te toonbank gaat!

De gemiddelde consument (freaks uitgesloten) wil zoveel mogelijk 'luchtvuurwerk met boeketten' hebben, lang kunnen genieten en tegelijkertijd zo min mogelijk per cake uitgeven. Bij de uitwerking van de boeketten stelt men doorgaans veel minder hoge eisen dat de doorgewinterde freak.
Daarbij vieren familieleden en vrienden vaak samen oud en nieuw, dus gaan ze ook samen vuurwerk halen. Met 3 of 4 man wordt zo'n box goed betaalbaar en krijgt men simpelweg veel vuurwerk voor weinig geld.

GBV speelt gewoon heel slim in op de vraag van de markt. En laat de markt nou net veel meer gemiddelde consumenten bevatten, dan dat er aan freaks rondlopen.

P.s. Zou ik hem persoonlijk kopen? Nee....

brandtijd 900 seconden , dat is 15 minuten.

en natuurlijk de tekst alleen ophalen met stationwagen en of bus met min twee man.

Brandtijd: 450-600 seconden
Hoogte effect: 30 - 40 meter
Aantal Schoten: 540

Prijs is 389 -> 299 -> 259

Binnen de collectie WECO vuurwerk bestaan er meerdere sub-lijnen. Een hiervan is de G-Force lijn. Een lijn met enkel grote professionele sierblokken met abnormaal veel siereffecten in een box verwerkt. Dit product staat bovenaan de piramide! Met maar liefst 15 zware siercakes en in totaal 540 schoten kunt u rustig van uw glas champagne genieten terwijl deze G-Force 7500 het spektakel verzorgd.

Verder heb ik geen zin om het filmpje te kijken begint al saai, 15 cakes dus.

Je kan hier ook krasloten kopen en daar krijg je een vuurwerkbon bij van 5 euro :-)
Die mag je per 20 euro besteden !
Dus met 13 van die dingen kost hij nog maar 195 ����

Proline/gbv vind ik altijd n beetje nepvuurwerk. Alsof je naar cgi zit te kijken. Is dit ook weer n mooi vb van.

Deze boxen zijn groot, zien er indrukwekkend uit, relatief goedkoop (reken maar eens om per cake) en er zijn er héél veel van verkocht hebben wij begrepen. Het is echter duidelijk een box voor de "gewone consument", dan voldoet ie ook prima. Steek je hem los af, heb je veel af te steken, schiet je hem als box, heb je lang vuurwerk achter elkaar. Het is wel aan te raden om er misschien iets meer tempo in te gooien, want hij duurt anders wel erg lang en doordat het niet de grootste effecten zijn, duurt ie dan wellicht té lang.

Nouja, voor dat tempo hadden wij een oplossing; Tabe is ze gewoon gaan fakkelen. Dat ging echter in een razend tempo, maar het was daardoor wel anderhalve minuut dikke chaos. :p
Ondanks dat het niet de grootste boeketten zijn, zijn de cakes over het algemeen wel oké tot goed. Het publiek ging helemaal los na dit feestje, maar dat is niet zo gek. :)

Ik vind er geen fuck aan. Mag ik dat zeggen, Mike? :shy: Nog even los van het geld hoor. Maar als ik zo kijk wat ik zie in die anderhalve minuut. Alleen maar I-shape, zeer standaard boeketjes, laffe burst, slappe kleuren, scheve boeketjes, totaal niet vernieuwend. Ik kan hier echt mijn aandacht niet bij houden. De kwaliteit is gewoon bedroevend.
En als we dan toch de prijs bekijken. Voor dat geld kun je ook een prachtige show samenstellen, bestaande uit tien losse cakes, met een mooie opbouw erin en verrassende elementen.

Ik vind er geen fuck aan. Mag ik dat zeggen, Mike? :shy: Nog even los van het geld hoor. Maar als ik zo kijk wat ik zie in die anderhalve minuut. Alleen maar I-shape, zeer standaard boeketjes, laffe burst, slappe kleuren, scheve boeketjes, totaal niet vernieuwend. Ik kan hier echt mijn aandacht niet bij houden. De kwaliteit is gewoon bedroevend.
En als we dan toch de prijs bekijken. Voor dat geld kun je ook een prachtige show samenstellen, bestaande uit tien losse cakes, met een mooie opbouw erin en verrassende elementen.

Waarom zou je dat niet mogen zeggen Jorik?

Kijkend naar de prijs, is de prijs per cake net geen € 18,-, dat is niet duur. De ene cake is simpelweg beter dan de ander, als de box opvolgend geschoten zal worden, zitten er vast mindere momenten in. Het tempo van de cakes is ook verschillend, de laatste rij bevat meer tempo.

Het is gewoon geen cake voor de liefhebbers, maar prima voor de gewone consument. Ja, die vinden het ook mooier als iets groter is, maar ik hoor ieder jaar dat mensen niet wisten dat er zulke producten verkocht werden in NL. De "gewone consument" is dus sneller tevreden, die kopen wat er in de buurt te halen is, en daar spelen ze met deze box gewoon goed op in.

Hier nog een film van 2 cakes die over waren na de stooksessie. Het zijn niet de grootste en mooist uitgewerkte effecten, maar mij ga je niet vertellen dat deze slecht zijn. :wink:

een beetje het zelfde effect als 2 kartonnen messiers uit BE van vroeger, daar doet het me aan denken, alleen waren die projectjes een stukkie goedkoper dan deze waardeloze dozen :p

Had m hier ook maar dan in de Pro Line, Select 7.5 uitvoering.
Viel me alles met alles echt niet tegen ondanks dat ie niet gekooid was, alleen dat ie na het doorlonten 5x uit ging...
Misschien een vocht probleempje.:rolleyes:

Back
Bovenaan