Futuristic Salvo

FrankD

VWC lid
Artikelnummer: 03956
Artikelnaam: Futuristic Salvo
Bruto Gewicht: 12kg
Netto Kruitgewicht: 1929 gram
Aantal Schoten: 133 schoten
Effectomschrijving: 133 schoten worden gewelddadig in salvo's weg geramd! Jouw pyrohart gaat hier zeker sneller van kloppen. Check die salvo's, check die kleuren, check de nieuwste effecten, check deze futuristische bak!
Tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: 69 sec.
Stijghoogte: 30m
Adviesprijs: €160,00

IMG_1250.png

[/B][/I][/COLOR]

Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom is het dus aannemelijk dat de laatste cake 25 schoten ipv 36 schoten heeft zodat het uitkomt op 133 schoten. De afbeelding komt uit op 144 schoten wat gewoon niet kan kloppen

Dit is ook geen echte productfoto maar een ontwerp en het komt wel vaker voor dat die niet kloppen omdat er in de ontwerpfase veranderingen plaatsvinden en die ontwerp foto niet meer aangepast wordt.

Het is dus aannemelijk dat het 3x 36sh 25mm en 1x 25sh 30mm is.

Het is weer typisch zo’n Lesli trucje.
Maar voor €77,77 wel een leuke box.
Vorig jaar 4 boxen uit de predator serie gehad in een hele goede aanbieding en vond ze alle 4 goed ondanks de wind.
En alle 4 gekooid.

Aantal schoten, kruit en de bijbehorende prijs zijn interessant, maar als ik dan de filmpjes (in het andere topic) kijk raak ik niet onder de indruk en kan hij me niet overtuigen. Wordt hem niet dus. Dan krijg ik een WTF-ervaring zoals in 2019. Mweh zonde van het geld

Nah dit is zo'n geval die ik koop vanwege fear of missing out en dan in de straat ervan baal. Net de kleine effecten, kleur is snel weg. Idee is goed, mooie effecten erin maar de uitwerking vind ik niet geslaagd.

Helemaal eens met de posts hierboven. Eerst wel enthousiast van de productfilm en die prijs, maar op de andere films is het toch een tikkie minder. Krijg ook hier wat WTF-vibes van en dat is wel te verwachten met die prijs, maar vind het soms gewoon zonde van de 25/30mm en 2kg kruit, dat kan beter (en wat mij betreft dan maar iets duurder). Het 'ghost gold' vind ik als effect wel prachtig (alternatief Wheelie Time 30mm-> nog meer producten?) en de laatste cake is ook fantastisch.

Nah dit is zo'n geval die ik koop vanwege fear of missing out en dan in de straat ervan baal. Net de kleine effecten, kleur is snel weg. Idee is goed, mooie effecten erin maar de uitwerking vind ik niet geslaagd.

Precies mijn gedachte... en het kruit argument wat benoemd wordt in dit topic moet je ook voor oppassen, hoe vaak is het niet voorgekomen dat er 500g op staat en er in werkelijkheid 400g in zit of nog minder, en ook dit zegt niet alles

Laatst bewerkt:

Vond deze box dikke prima! Min of meer op de gok meegenomen met niet al te veel verwachtingen! Vond het goed uitpakken met een kleurrijk einde! Voor €77,77.

Back
Bovenaan