Future Aurora

Beelden van het exemplaar van de buren. Ik vond hem niet eens onaardig. Wat onregelmatig qua boeketgrootte. De spinners zijn leuk. Burst oké.

Vreemd, deze box was vandaag abnormaal goed kwa uitwerking en burst. Tandje minder dan de breakout, die voelde je in je borst.

Verrassing van de avond deze. Echt prima box. Goede burst en spreiding, klapte lekker laag ook. En dan voor dat prijsje, helemaal top.

Deze ook geschoten en dit is echt zo'n budget topper!

Gewoon een heerlijke doosje met spinners, voor de 25MM meer als prima.

Deze meerdere malen voor rond de 70/80 euro gezien afgelopen jaar en dat is gewoon prima!

Zie aan de reacties hierboven dat er meer mensen die positief verrast waren door deze box. Had er niet veel van verwacht, maar lekker in de kleurtjes en de helft van de box met redelijke spinners.
De fantasieprijzen die in de losse verkoop worden gevraagd is ie zeker niet waard. Maar denk dat de meeste van ons hem voor (aanzienlijk) minder dan €80,- hebben opgepikt.
Als ik hem dit jaar weer voor de prijs kan krijgen als afgelopen jaar, komt hij er zeker weer bij.

• Like
Waarderingen: KJ25
Vond hem dit jaar beter dan 2 jaar geleden, misschien toch nog een beetje beter kunnen drogen :)

hij was 1 deel vd shredit die ik nog had liggen van verleden jaar en ging weer lekker hoor icm met het andere deel ,had er verleden jaar ook twee los en gewoon lekkere blokjes voor 25mm

Back
Bovenaan