Fusion [Uitloop]

Bij mij (eigenlijk bij mijn schoonvader) schoot Fusion de eerste 10 schoten normaal, en daarna kwam alles er in een keer uit. Duurde ook maar een paar seconden.

Ik had echt precies het zelfde. Ik dacht nog wat duurt die kort. Later toen ik filmpjes ging bekeken kwam ik er achter dat het niet zo hoorde te gaan. Maar wel een top pot verder :D

dan hebben jullie denk ik misschien net een bouwfout ertussen gehad.
Hier waren er ook 2 aanwezig en deze deden het allebei erg goed precies zoals ik hoopte.

Vond hem erg tegenvallen, sterker nog ik zal hem niet meer nemen.

Ik zie neit in waarom mensen deze cake zo geweldig vinden.. Er zitten een aantal verschillende effecten in maar die ´´kloppen´´ bij elkaar niet. Leek wel een een chaotische bende toen hij aan het schieten was. Om 22:00 is hij wel leuk maar hij viel erg uit de toon om 01:00u tussen de andere cakes uit deze prijs klasse!

Vind het een afrader, mischien een aanrader als je niet houd van logica!

Oja de retard saluut knallen aan het eind sloegen werkelijk nergens op, het geluid was niet bijzonder en kwam niet boven de normale burst uit en daarnaast heeft hij 2 prachtige semi finales die de lucht wel lekker vullen, was voor het publiek ook echt een domper die finale.

Ben ik niet met slomo eens! de finale knalde zeker harder dan de semi-finale
Overigens wel een lekkere cake, maar ik ben niet zo van die fluiters, en de effecten in t begin zijn niet echt groot te noemen...

Het is een cake met van alles wat. Die fluiters aan het begin vind ik best okee. Die kleine effecten daarna bouwen de mini show leuk op. Dan flink wat boeketten in lekker tempo. Helemaal super. Dan als afsluiter 5 harde salutes. Die hoeven van mij niet meer. Daar zouden ze voor mij nog een mega boeketten finale van maken. Salutes zijn leuk als het er veel zijn. Met 5 salutes mist het zijn doel een beetje.

Vorig jaar tufte mijn Fusion (zoals bij meer mensen hier) z'n hele lading in enkele seconden eruit. Dit jaar schoot 'ie keurig zoals het hoort!

Lekker afwisselend, mooie grote gouden Willows & harde salutes. Fluiters hadden er wat mij betreft uit kunnen worden gelaten.

Voor die 25,- ZEKER een DIKKE aanrader :D

Ben ik niet met slomo eens! de finale knalde zeker harder dan de semi-finale
Overigens wel een lekkere cake, maar ik ben niet zo van die fluiters, en de effecten in t begin zijn niet echt groot te noemen...

Harder is een relatief begrip, als je na de semi finale's met grote boeketten een leuke echte finale wil maken moet hij eruit springen, hij is iets harder maar niet indrukwekkender dan de grote boeketten er vlak voor. Als hij begint met de salute's als semi lijkt hij mij beter, was echt een afknapper want de semi finale's doen je vermoeden dat er een hele grote finale komt, en als je er dan 5 de lucht in ziet schieten verwacht je ook een nog extremer gevulde lucht, maar ze knallen alleen..

2x Fusion

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Absoluut de beste 500gram budgetcake, mooie effecten en een goed tempo. Per twee is het helemaal een betaalbaar spektakel.

Bij de cake die ik had was de finale ook zeker niet harder dan de semi finale, die salutes vielen erg tegen.

Ik vond dit een topcake! Finale kwam bij mij in ieder geval wel tot zijn recht! Na de semi finale even een seconde rust, toen nog even 5x een lekkere knal! Waarschijnlijk is dat ook het effect dat ze willen hebben bij fusion ;).. Zeer over deze cake te spreken, en die zal dit jaar (NOG MAAR 51 WEEKJES plusminus) zeker weer voorkomen in mijn bestellijst!

IK had hem dit jaar ook.
Erg leuk potje voor 25 euro.
IK ben alleen niet zon fan van die hele kleine strobe boeketjes.
Die kunnen beter vervangen worden door goede peony boeketten.

ben er ook goed over te spreken helemaal voor 25 euro een 500 grammer echt geen geld en een salute finale zeker een leuke cake

Toch weer even dit heerlijke bakkie onder de aandacht brengen, zat net door m'n filmpjes van oud en nieuw te snuffelen en kwam het filmpje van 2 stuks tegelijk weer tegen. Wat gaat dat toch heerlijk, gewoon een heerlijk 50 shots, 500 grams bakkie voor €25,-

Dit jaar zeker weer een aantal keer in de collectie!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Zeker mensen! Ook ik neem deze weer in de collectie dit jaar.
Was mij ook goed bevallen, ook qua prijs natuurlijk! Zeker een aanrader!:):)

wat blijft dit toch een topcake, dit jaar om 24.00 3x tegelijk :D belooft wat te worden lijkt me

img_0911.jpg

Back
Bovenaan