Fusion [Uitloop]

Ik wilde hem er ook graag bij kopen.
Maar mijn Horse Tail was uitverkocht, dus mocht ik een vervanger uitzoeken.
En ze vonden het goed dat ik de Fusion nam, dus ik ben er blij mee! :)

ik heb hem afgestoken dit jaar maar ik had denk ik last van een schiet lont ofzo want zo mooi en rustig als ie op het filmpje gaat ging ie bij mij niet.
hij ging echt in een razend tempo en voor dat ik het door had was ie al voorbij.
echt bizar maar het was wel apart en zeker een aanrader voor volgen jaar

Had deze ook 2x. Op zich een leuke cake, maar hij viel me toch wel wat tegen in vergelijking met de Bonfireworks cakes die ik had. De 5 salute schoten op het eind zijn top.

Lekkere willows die goed lang bleven hangen en bijna tot op de grond kwamen. Ook de fluit en salute finale zijn gewoon goed. Jammer dat hij in het midden ook weer van die waardeloze blink effectjes gaat schieten, dan mag hij van mij wel gewoon lekker doorknallen. Voor 28,50 is dit een leuke 500grammer die nog aardig geweld geeft.

Inderdaad. Hij begint heel ***lig, je zag de buren gewoon al bijna in de lach schieten, maar toen de eenmaal op gang kwam. Mooie willows, lekkere fluiten. Top pot.

Aanradertje hoor! Mooie salvo's met verschillende effecten en verschillende tempo's maken samen met de prijs dit een erg leuke cake.

Dit vond ik nav de beelden al een super cake, maar ik kan je vertellen in het echt is hij nog mooier, prachtige tempo / aantal schoten wisseling, cake met een zeer goede prijs: deze wil ik er volgend jaar weer bij hebben!

Wow wat een cake is dit zeg, zeker voor het geld!!! Vond de willow effecten ook erg mooi!

Volgend jaar wil ik deze 2x in v-shape gaan schieten.

Ik was echt onder de indruk van deze cake, was helemaal gelukkig dat ik er hier 2 van had besteld. Een budget cake met veel afwisseling en inderdaad die willow effecten waren om van te smullen!

Egt een super cake! Ik zelf had er ook 1 en was egt mooi om naar te kijken en vooral om het geld hoef je deze niet te laten liggen

Bij mij was deze cake in +- 15 sec leeg.
De eerste rij blinkers werden 1 voor 1 geschoten daarna werd iedere rij in snelle salvo's leeggeschoten.Vond het niet zo heel erg want zorgde voor een goed gevulde lucht.Viel me wel op dat veel poten van zena een onregelmatig tempo hadden onder andere het palm, 20 en 25 shots assortiment.

Ik had deze cake ook.
Verliep helemaal vlekkeloos. En de finale was ook gewoon super.
Je zag echt even mensen omkijken van, wat was dat?!
Volgend jaar misschien weer.

Edwin

Ik had deze cake ook.
Verliep helemaal vlekkeloos. En de finale was ook gewoon super.
Je zag echt even mensen omkijken van, wat was dat?!
Volgend jaar misschien weer.

Edwin

volgend jaar of dit jaar haha :) vind dit een mooie cake alleen die blinkertjes hadden van mij niet gehoeven maar voor de prijs is ie gewoon goed

Back
Bovenaan