Fusion [Uitloop]

Wat ik begrepen heb is dat de Fusion al uitverkocht is bij de importeur.
Kan natuurlijk zijn dat jouw vuurwerkdealer er genoeg ingekocht heeft.
Maar wil je deze cake nog hebben dit jaar, wees er als de kippen bij

Wát een klein potje zeg! Mijn dealer had er nog genoeg... Ben benieuwd. Heb er 4, vanavond eentje proberen.

had hem besteld maar kreeg de Innerlaugh. baalde hier flink van en de reden was volgens de verkoper: "omdat er vanaf dit jaar het CE-keurmerk is en dus iedere pot getest moet worden. is deze niet door de keuring heen gekomen" :bonk:. hier klopt al geleik helemaal niks van want het hoeft pas over een paar jaar dat CE-keurmerk. en toen las ik het bericht van moontan dat hij gewoon uitverkocht is oftewel mijn dealer is niet te vertrouwen:cry: ben dus benieuwd hoe de Innerlaugh is.

had hem besteld maar kreeg de Innerlaugh. baalde hier flink van en de reden was volgens de verkoper: "omdat er vanaf dit jaar het CE-keurmerk is en dus iedere pot getest moet worden. is deze niet door de keuring heen gekomen" :bonk:. hier klopt al geleik helemaal niks van want het hoeft pas over een paar jaar dat CE-keurmerk. en toen las ik het bericht van moontan dat hij gewoon uitverkocht is oftewel mijn dealer is niet te vertrouwen:cry: ben dus benieuwd hoe de Innerlaugh is.

De inner laugh had ik vorig jaar en deze is ook mooi stond vorig jaar in mijn top 5 van de vuurwerk die ik had.

ps. ik heb de fusion wel gekregen en vorig jaar begon ik er ook mee om 00.00 uur en dit jaar weer

fijn om te horen dat de innerlaugh ook goed is. hij is ook duurder dus maakt het mij niks uit. maar het verhaal dat de fusion afgekeurd is slaat dus gewoon helemaal nergens op. ik zie dat jij in nijmegen woon en daar had ik de fusion ook besteld maar mach ik vragen waar jij hem dan gekocht heb?

Ik heb hem ook besteld, maar hij was al op.
Erg raar terwijl ik hem al in november had besteld?
Ik heb wel een vervangende product voor gehad, daar niet van.

Ja,is echt wel flauwekul dat ie afgekeurd zou zijn. Ik heb hem ook staan.Wel met productiedatum 2009,but who give's a f...
Die verkopers zouden eens gewoon de waarheid moeten durven te zeggen: zo van ja sorry we hebben gewoon te weinig ingekocht! 1 en 1 = 2,heren handelaren: een GOEIE "500 grammer"voor dit geld is natuurlijk een hardloper!!

@vwfanaat, het kan zijn dat je dealer pas later zijn bestelling doet bij de importeur en dat hij toen al uitverkocht was.

Ik heb trouwens deze knalgele rakker wel gekregen. De mijne komt uit lopik.

Ik heb deze pot iets na twaalven afgeschoten. Volgens mij ging het niet helemaal zo als de bedoeling is. Hij duurder 5 a 10 seconde. Hij schoot zowat alles tegelijkertijd de lucht in.

Dat gaaf op zich wel een aardig effect, maar is volgens mij niet helemaal de bedoeling.

Voor de prijs een prima cake maar het is niet echt een pareltje of dergelijke.

Mag ik de mensen hier er wel even op attenderen dat je deze cake echt VAST MOET ZETTEN! Hij wil namelijk nog wel eens aan de wandel gaan.

Bij mij (eigenlijk bij mijn schoonvader) schoot Fusion de eerste 10 schoten normaal, en daarna kwam alles er in een keer uit. Duurde ook maar een paar seconden.

Ik heb deze pot iets na twaalven afgeschoten. Volgens mij ging het niet helemaal zo als de bedoeling is. Hij duurder 5 a 10 seconde. Hij schoot zowat alles tegelijkertijd de lucht in.

Dat gaaf op zich wel een aardig effect, maar is volgens mij niet helemaal de bedoeling.
Daar had ik inderdaad ook mee te maken.. Binnen no-time was hij weg!

Ik had hem dit jaar ook. Dit kleine blokje (wel 500gram daar niet van!!!) deed het bij mij gewoon goed. Ik had er niet veel van verwacht, maar hij verraste mij in zéér positieve zin. Zelfs de gasten van een stukje verder, die profblokken aan't afsteken waren, keken om met een blik van: "wow wat is dat!!!".
Wel jammer dat hij niet stabiel is in zijn afsteektijd, maar wat Torrr al zegt, wel een geweld dan.

Beste blokje dat ik heb gehad dit jaar qua prijs/kwaliteit. Als je zo'n filmpje kijkt komt het nog geen eens helemaal goed over.

Wel in de achtertuin afgestoken rond 20:00 maar toch lekker tempo heerlijke klappen.

Had deze vorig jaar ook. Prima blok voor dat geld. Daar waren wij het ook over eens.
Maar net als afgelopen jaar schoten er tegen het einde enkele tubes door de zijkant. Daarna de laatste salvo's deed ie weer goed.

Ik vind dit toch een slecht teken. Vorig jaar had ik ook al problemen met andere Zena cake's. Komend jaar komt ook deze niet meer terug bij mij.

De eerste vijf tot tien schoten gingen tegelijk de lucht in. Heb wel 10 filmpjes van de pot bekeken en tot de conclusie gekomen dat dit echt niet de bedoeling was.
Daarna ging de pot in zijn normale tempo verder en moet ik de conclusie trekken dat de pot steengoed was en volgend jaar zeker weer op het lijstje komt! Wat een effecten! en dat voor die prijs.

Back
Bovenaan