[Funke NL] Kometenbomben 2

Ik hoop wel dat een jaartje drogen de stijglading ten goede komt :D
Heb er maar een paar afgestoken, heel gaaf maar de brandende sterren stuiterden van de dakpannen af. Beetje te veel van het goede

Wat. Een. Singleshots! Geweldig artikel zeg. Had 4 pakken gekocht en er 2 afgestoken. De andere 2 hebben mijn stookmaat en ik ieder 1 van gehouden, zodat we er volgend jaar ook nog van kunnen genieten. Dat hebben we dinsdag trouwens ook gedaan! Vooral die Goldcracker, tot op de grond! Waanzinnig goed product!

Prachtige single shots. Effecten en burstknal top!
Eentje ging bij mij helaas niet af na het aansteken en zo te zien ben ik niet de enige met zoiets.

Jammer dat deze dingen per dit jaar verboden zijn. Had dan maximaal de kleine single shots verboden. Die zijn goedkoop om dom te gebruiken. De grotere zijn meestal een stuk duurder waardoor men er (hopelijk) ook een stuk verstandiger mee omgaat.

Prachtige single shots, de effecten bleven ook echt ontzettend lang hangen. 1 jaar gehad, en extra van genoten, dank Funke.

Deze helaas niet gehad en dat zal er ook niet meer van komen ben ik bang. Maar wat zijn deze goed zeg, ongekend. Dat moet een feestje zijn geweest voor iedereen die ze heeft mogen stoken.

Deze helaas niet gehad en dat zal er ook niet meer van komen ben ik bang. Maar wat zijn deze goed zeg, ongekend. Dat moet een feestje zijn geweest voor iedereen die ze heeft mogen stoken.

dat was het zeker Wesley, ben ook blij dat ik er nog twee over heb :wink:

Nergens meer te krijgen?
Ook niet in Duitsland of België?

Edit: nee dus, jammer, had erg graag nog een paar dozen single shot gewild :(

Blijft bijzonder dat ze in 99% van Nederland waren uitverkocht en ik ze nog gewoon tijdens de laatste twee verkoopdagen heb kunnen kopen. Men beweerde zelfs gewoon nieuwe levering te kunnen krijgen als het nodig was. Dat zegt mij dat de kleinere winkeliers gewoon niet geleverd hebben gekregen en het gros naar de grote jongens is gegaan.

31e net voor sluiting heb ik bij 2 verkooppunten net voor sluiting restvoorraad hiervan opgekocht.
Bij 1 had ik dit al voorhand afgesproken en de restant voor 9.50 eu p/s opgekocht. bij de ander na sluiting langs gegaan en hun hadden 1 doos over, hiervan 6 pakjes voor 10 eu p/s opgekocht en de overige pakjes overgelaten zodat de medewerkers het gratis mee mochten nemen naar huis.(Zo warmhartig was ik dan weer wel)

Back
Bovenaan