[Funke NL] Kometenbomben 2

Verdomme, hier in Limburg bij 3 verschillende dealers besteld om zeker te zijn dat ik ze zou hebben. Eenmaal raden, juist.. bij deze drie zijn ze helemaal niet uitgeleverd omdat er te weinig van waren. Juist ja en toevallig dealers in Limboland!! GRRRRRRR Lesli biedt als alternatief de Luypears aan en die heb ik al 3x dus Lesli, jullie krijgen van mij :thumbsdown:

Vanmiddag bij Topvuurwerk Breda nog een doosje gewoon in de losse verkoop gekocht
Zuur dat er dus idd dealers zijn die er te weinig krijgen voor uberhaubt de voorbestellingen, en dealers die er zat hebben en ze nog gewoon in de losse verkoop kunnen aanbieden.

Vanmiddag bij Topvuurwerk Breda nog een doosje gewoon in de losse verkoop gekocht
Zuur dat er dus idd dealers zijn die er te weinig krijgen voor uberhaubt de voorbestellingen, en dealers die er zat hebben en ze nog gewoon in de losse verkoop kunnen aanbieden.

Dat dus. Het is toch gewoon vreemd te noemen dat je ze op tijd besteld (mijn dealer had al een aantal keer gebeld om te vragen of ze wel binnen zouden krijgen en hierop werd bevestigend gereageerd) en dat je dan toch helemaal niks krijgt, nog niet eens 1 doos kreeg mijn dealer en dat terwijl ze dus her en der in Nederland zelfs nog bij de losse verkoop te verkrijgen zijn. In dat opzicht moet Lesli zich schamen!

Ach, Toon heeft ze als Lesli vriend in ieder geval voldoende gekregen...Lesli dit is echt een No go wat mij betreft!!!!!

Dus uiteindelijk een ander product. Maar het kan natuurlijk erger en ball python is een prima vervanger. Neemt niet weg dat beetje variatie leuker is om te hebben.

Ik heb een van mijn twee doosjes ball python kunnen ruilen voor deze jongens dus van beide wat in de collectie. Ben benieuwd!

Verdomme, hier in Limburg bij 3 verschillende dealers besteld om zeker te zijn dat ik ze zou hebben. Eenmaal raden, juist.. bij deze drie zijn ze helemaal niet uitgeleverd omdat er te weinig van waren. Juist ja en toevallig dealers in Limboland!! GRRRRRRR Lesli biedt als alternatief de Luypears aan en die heb ik al 3x dus Lesli, jullie krijgen van mij :thumbsdown:
ja ik baal er ook erg van. had ook 4 pakketjes besteld en de luypaers speciaal bij zena. worden ze niet geleverd.... Ik heb me maar een box ervoor in de plaats genomen.

Bij Intratuin Cruquius kreeg ik gelukkig wel de 2 pakjes die ik besteld had, erg blij mee :) Afwerking en labels zijn echt super!

P1160420.jpg

Dat hebben ze niet goed geregeld dan. Zo rond 19:00 ben ik met de losse verkoop nog 7 pakjes wezen halen. Ook de ball python was er nog

Dit heeft natuurlijk niks te maken met iets wel of niet goed regelen.
Dit is gewoon een kwestie van slechte levering door lesli, niet meer niet minder.

Dat hebben ze niet goed geregeld dan. Zo rond 19:00 ben ik met de losse verkoop nog 7 pakjes wezen halen. Ook de ball python was er nog

Dit heeft natuurlijk niks te maken met iets wel of niet goed regelen.
Dit is gewoon een kwestie van slechte levering door lesli, niet meer niet minder.

Klopt, dit heeft niets met de dealer te maken. Zij kunnen er niks aan doen, vandaar dat ik het Lesli zeer kwalijk neem dat ze bepaalde winkels links laten liggen en andere winkels meer bevoorraden dan dat er besteld was.

Back
Bovenaan