[Funke NL] Kometenbomben 2

Hier moet ik het toch even opnemen voor Lesli (en andere importeurs). De single shots gaan zo belachelijk hard, dat de goede allang uitverkocht zijn bij de importeurs. Winkeliers die hebben zitten slapen en te laat (bij) hebben besteld of bang waren over te houden grijpen daardoor mis. Ik heb genoeg winkeliers gezien die een x aantal karton besteld hebben in de zomer bij hun startorder, maar vervolgens hun online verkoop niet hebben gevolgd. Als je dan half december ziet dat je 4 karton tekort komt, tja. Dan kun je als importeur een aantal keuzes maken, maar gebruikelijk is; wie het eerst komt... en terecht. Want de echte ondernemers waren wel wakker en kunnen de volle marge pakken tijdens de losse verkoop!

Dit heeft natuurlijk niks te maken met iets wel of niet goed regelen.
Dit is gewoon een kwestie van slechte levering door lesli, niet meer niet minder.

Ja misschien dat ik het verkeerd verwoord heb maar ik bedoel dat het verkeerd is gegaan aan de kant van lesli en niet van de winkelier.

Helemaal eens (met Avalanche) over de hele linie wel droevig om te zien hoe slecht sommige vuurwerk verkopers met hun voorraad omgaan.

Hier moet ik het toch even opnemen voor Lesli (en andere importeurs). De single shots gaan zo belachelijk hard, dat de goede allang uitverkocht zijn bij de importeurs. Winkeliers die hebben zitten slapen en te laat (bij) hebben besteld of bang waren over te houden grijpen daardoor mis. Ik heb genoeg winkeliers gezien die een x aantal karton besteld hebben in de zomer bij hun startorder, maar vervolgens hun online verkoop niet hebben gevolgd. Als je dan half december ziet dat je 4 karton tekort komt, tja. Dan kun je als importeur een aantal keuzes maken, maar gebruikelijk is; wie het eerst komt... en terecht. Want de echte ondernemers waren wel wakker en kunnen de volle marge pakken tijdens de losse verkoop!

Nou, bij twee dealers zijn ze niet geleverd en ik weet van beide dealers dat ze hun werk goed doen. Ze hebben op tijd besteld maar zelfs niet één doos gekregen. Ik stel het op prijs dat je voor Lesli in de bres wilt springen, maar denk dat dit niet nodig was.

Nou, bij twee dealers zijn ze niet geleverd en ik weet van beide dealers dat ze hun werk goed doen. Ze hebben op tijd besteld maar zelfs niet één doos gekregen. Ik stel het op prijs dat je voor Lesli in de bres wilt springen, maar denk dat dit niet nodig was.

Uitzonderingen zijn er altijd, en misschien in dit specifieke geval anders dan ik schetste. Maar een winkelier heeft vaak de neiging (en neem t m eens kwalijk) om aan de consument te vertellen dat de impoerteur abuis is geweest.

Dat is inderdaad apart, heb mijn bestelde shots ontvangen en had een aantal bijgekocht. Vroeg zelf aan de verkoper hoeveel er op voorraad was en hij zei 50.

Heb in Oktober al veel besteld, maar geen singelshot gekregen die ik had besteld. Best wel heel jammer.

Na het zien van bovenstaand filmpje erger ik mij nog meer dat ik ze niet geleverd heb gekregen. Potver.. wat een prachtige dingen!

Zouden zo 3' shells kunnen zijn, zo lijkt het op het filmpje hierboven.. :bonk:
Blij dat ik nog een extra pakje heb gescoord.

Zoooo wat een geweldige single shots! Blij met m'n twee pakjes en misschien heel misschien koop ik nog wat bij! #zwaarovermnbudget

Ik heb die van mij allang geleden besteld 27 november om precies te zijn. En weet dat de vuurwerkdealer vanaf vrijdag de 29ste voor het eerst kon insvhrijven in het systeem en dat het goedgekeurd was. Dat Lesli dan daar niet leverd vind ik echt schandalig, terwijl anderen ze nog in de losse verkoop hebben liggen. Dan lijkt het me toch meer dat ze gewoon bewust teveel verkocht hebben. Dus neem het maar niet voor ze op. Extra zuur vooral je nu ziet dat ze goed presteren en ze er volgend jaar niet meer zijn.

Iemand die de bruine nog kan schieten en filmen :p heb 2 gele gekregen dus misschien is het waard om nog een pak te halen :)

Back
Bovenaan