[Funke NL] Kometenbomben 2

Zojuist spul opgehaald bij vuurwerkgigantfraneker, keurige zaak en medewerkers. Super snel geholpen en alles compleet. Wel opvallend: wou nog 3 pakken kometenbomben maar ze gaf aan dat ze afgekeurd waren. Denk dat ze me niet goed begreep als ik bovenstaande leveringen zie:wink:

Hier helaas ook de Ball Python gekregen. TP-Vuurwerk heeft ze niet binnen gekregen en krijgt ze ook niet meer. Achja, wel jammer maar gelukkig prima vervangers.

Deze zijn bij mij ook vervangen door Ball pythons..

Prima vervanging zo gezegd. Was trouwens bij Valk..

Zojuist spul opgehaald bij vuurwerkgigantfraneker, keurige zaak en medewerkers. Super snel geholpen en alles compleet. Wel opvallend: wou nog 3 pakken kometenbomben maar ze gaf aan dat ze afgekeurd waren. Denk dat ze me niet goed begreep als ik bovenstaande leveringen zie:wink:

Balen! Had deze zaak nog als alternatief voor als ze bij mijn bestelling niet uitgeleverd werden

Helaas ook bij vuurwerkzoetermeer niet geleverd..nu in plaats van 2 stuk 5 pakjes ball python. Ook heel mooi maar had juist gespreid gekocht om dit te ontlopen..dan maar extra genieten van de schitterde verpakking:)

Ik was zo eigenwijs deze gister niet te bestellen maar gewoon in de losse verkoop te gaan kopen. Je raad het al.. uitverkocht :frusty: dom van me.

Verdomme, hier in Limburg bij 3 verschillende dealers besteld om zeker te zijn dat ik ze zou hebben. Eenmaal raden, juist.. bij deze drie zijn ze helemaal niet uitgeleverd omdat er te weinig van waren. Juist ja en toevallig dealers in Limboland!! GRRRRRRR Lesli biedt als alternatief de Luypears aan en die heb ik al 3x dus Lesli, jullie krijgen van mij :thumbsdown:

Back
Bovenaan