[Funke NL] Cuckoo Cuckoo Fountain

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: FFCC3AB
Artikelnaam: Cuckoo Cuckoo Fountain
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 42 gram per fontein (Totaal 168 gram)
Aantal per verpakking: 4 fonteinen
Effectomschrijving: 2x2 Fontänen mit 5-Stufen-Verwandlungs-Effekt.
Cuckoo Cuckoo 1: Goldchrysantheme mit blauen Sternen, Silberchrysantheme mit roten Blinksternen sowie silberne Funkencracker, kombiniert mit 2 Silberpfeiffen.

Cuckoo Cuckoo 2: Goldfontäne mit violetten Sternen, Silberne Reisblumen-Fontäne mit grünen Sternen, sowie Goldcracker-Sterne, kombiniert mit 2 Silberpfeiffen.

Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €7,99

funke_cuckoo_cuckoo.jpg

Wij danken Funke Nederland voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Gister toch maar een paar kleine Funke producten besteld bij de dealer om de hoek. Leuk stookspul voor in de voor avond.

Ik ook! Twee pakken van besteld. Ben benieuwd. Toch gek dat ik heel erg uitkijk naar zulke kleine producten, nog meer dan de grotere cakes/boxen.

De labels ontwerper van Funke is wat mij betreft echt een held of heldin. Wat een heerlijke, nostalgische en tot in de puntjes verzorgde labels zijn het toch. Dan nog niet gesproken over de doosjes waarin de kleine producten geleverd worden.

De labels ontwerper van Funke is wat mij betreft echt een held of heldin. Wat een heerlijke, nostalgische en tot in de puntjes verzorgde labels zijn het toch. Dan nog niet gesproken over de doosjes waarin de kleine producten geleverd worden.

Echt helemaal mee eens. Vanmiddag kwam ik deze pareltjes tegen tijdens een bunkerbezoek en wat ziet dit er weer strak uit zeg. Ik vind het echt geweldig dat Funke ook de effecten op de doosjes of labels afbeeld, geeft zoveel extra sfeer.

20191222_155640.jpg

20191222_155704.jpg

20191222_155714.jpg

Hmm, omlabeling.. Hopen dat het wel net zo goed is als dat van Funke.

Bijlagen

• 9E4F7B2E-0ADD-4CBF-A036-270511229295.jpg
    9E4F7B2E-0ADD-4CBF-A036-270511229295.jpg
    169,4 KB · Weergaven: 3
Back
Bovenaan