[Funke NL] Cracker Fontänen

Bij 2 zaken besteld bij Vathorst had ik er 4 besteld daar kreeg ik ze niet. Bij vuurwerk depot (intratuin cruquius) daar had ik er 7 en ook nog mail contact gehad en zeiden ze an natuurlijk hebben we ze anders staan ze niet op de website. Maar tevergeefs dit jaar geen fonteinen

Bij 2 zaken besteld bij Vathorst had ik er 4 besteld daar kreeg ik ze niet. Bij vuurwerk depot (intratuin cruquius) daar had ik er 7 en ook nog mail contact gehad en zeiden ze an natuurlijk hebben we ze anders staan ze niet op de website. Maar tevergeefs dit jaar geen fonteinen

apart hier in het noorden lagen ze nog gewoon als losse verkoop achter de balie heb toen maar even extra meegenomen.

apart hier in het noorden lagen ze nog gewoon als losse verkoop achter de balie heb toen maar even extra meegenomen.

Dit is ook zo met de single shots van Funke. Wel besteld maar niet geleverd en dan wel horen dat ze gewoon in de losse verkoop te koop worden aangeboden bij diverse winkels. Heel apart dit allemaal. Ik neem het Lesli heel kwalijk aangezien ik bij 3 verschillende dealers ben geweest en ze daar niet heb gekrege, ondanks besteld.

Tijdens het ophalen en het checken van mijn bestelling was ik dood verbaasd dat ik helaas dit product niet had gekregen en een vervangend 2x 100grams fontein.
Dit zag ik totaal niet aankomen omdat ik 1 van de eersten was misschien zelfs de 1e die het besteld had en via mail bevestiging had gekregen dat ik het zou krijgen.
Dus even mijn woordje gedaan en ben goed geholpen met uitleg wat er aan de hand was.
Een mooie vervangend product gekregen waar ik niet over mag klagen maar vind het nog steeds jammer. Wou echt perse die fonteinen hebben en niks anders :/
(De beloofde 6 kartonnen fonteinen werden door lesli niet geleverd en 27e pas ingelicht dat ze over alle locaties maar 1karton kregen) jammerrrr, volgend jaar dan maar hopen

Tijdens het ophalen en het checken van mijn bestelling was ik dood verbaasd dat ik helaas dit product niet had gekregen en een vervangend 2x 100grams fontein.
Dit zag ik totaal niet aankomen omdat ik 1 van de eersten was misschien zelfs de 1e die het besteld had en via mail bevestiging had gekregen dat ik het zou krijgen.
Dus even mijn woordje gedaan en ben goed geholpen met uitleg wat er aan de hand was.
Een mooie vervangend product gekregen waar ik niet over mag klagen maar vind het nog steeds jammer. Wou echt perse die fonteinen hebben en niks anders :/
(De beloofde 6 kartonnen fonteinen werden door lesli niet geleverd en 27e pas ingelicht dat ze over alle locaties maar 1karton kregen) jammerrrr, volgend jaar dan maar hopen

Over alle vestigingen maar 1 karton ze hebben 9 vestigingen.
Heb precies het zelfde als jou gehad maar dan ook precies alleen andere vestiging. Heb gewoon al me geld terug genomen dat wel geen vervangers zo teleurgesteld was ik

Had van beide pakjes 1 besteld. Na mijn dagje shoppen kon ik het niet laten om nog een doosje erbij te halen.. :)

Bijlagen

• 92C0FDC2-3ADD-4075-A90C-518BB1F910FD.jpg
    92C0FDC2-3ADD-4075-A90C-518BB1F910FD.jpg
    159,6 KB · Weergaven: 1
Had deze besteld bij Vuurwerkland Steenbergen.. had er 3 stuks gehaald op het moment dat ze online kwamen, uiteindelijk maar 1 gehad en 2 luypaers ball python als vervanger erbij.

Ik had er 2 besteld bij de VuurwerkBunker Leidsche Rijn kreeg er 2x de showtails van Evo voor in de plaats. Vroeg genoeg besteld. Vreemd. Ook niet even mailen dat ze niet geleverd kunnen worden oid.:mad:
Balen dus. Verder prima geholpen.

Had deze besteld bij Vuurwerkland Steenbergen.. had er 3 stuks gehaald op het moment dat ze online kwamen, uiteindelijk maar 1 gehad en 2 luypaers ball python als vervanger erbij.

Lesli had meer 2 kartonnen geleverd inolek van 7

Was dit niet normaal of was dit niet normaal :shocked: KEIharde crackling uit elk buisje, LOEIhoog en dan ook de hele duur VOLOP. Ik geloof dat dit het kleine product, met Dumbum scream rockets, was waarbij ik elke keer "wow" met bek open stond uit te kramen. Superdingen, nooit zulke kwaliteit meegemaakt. Fünke ruleert.

Helemaal mee eens, Ik had de Duitse variant: silver crack en het is echt belachelijk wat er uit deze dingen komt. Niet normaal wat funke voor kwaliteit leverd. Volgend jaar alleen nog maar funke, Al het andere is niet meer de moeite waard als je funke hebt gestookt.

Back
Bovenaan