Rocketfreak
VWC lid
Steenbergen had maar 2 kartonnen, heb als vervanger de ball pythons
Kreeg ik ook aangeboden, maar uiteindelijk toch de fonteinen meegekregen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Steenbergen had maar 2 kartonnen, heb als vervanger de ball pythons
Bij 2 zaken besteld bij Vathorst had ik er 4 besteld daar kreeg ik ze niet. Bij vuurwerk depot (intratuin cruquius) daar had ik er 7 en ook nog mail contact gehad en zeiden ze an natuurlijk hebben we ze anders staan ze niet op de website. Maar tevergeefs dit jaar geen fonteinen
apart hier in het noorden lagen ze nog gewoon als losse verkoop achter de balie heb toen maar even extra meegenomen.
Tijdens het ophalen en het checken van mijn bestelling was ik dood verbaasd dat ik helaas dit product niet had gekregen en een vervangend 2x 100grams fontein.
Dit zag ik totaal niet aankomen omdat ik 1 van de eersten was misschien zelfs de 1e die het besteld had en via mail bevestiging had gekregen dat ik het zou krijgen.
Dus even mijn woordje gedaan en ben goed geholpen met uitleg wat er aan de hand was.
Een mooie vervangend product gekregen waar ik niet over mag klagen maar vind het nog steeds jammer. Wou echt perse die fonteinen hebben en niks anders :/
(De beloofde 6 kartonnen fonteinen werden door lesli niet geleverd en 27e pas ingelicht dat ze over alle locaties maar 1karton kregen) jammerrrr, volgend jaar dan maar hopen
Kort maar krachtig! Camera had moeite haha.
Valt me dan eerlijk gezegt toch beetje tegen als ik hem zo zie, productie filmpje was voller en langere crackling
Had deze besteld bij Vuurwerkland Steenbergen.. had er 3 stuks gehaald op het moment dat ze online kwamen, uiteindelijk maar 1 gehad en 2 luypaers ball python als vervanger erbij.
1tje getest gisteren, geweldige dingen!