[Funke NL] Cracker Fontänen

Is er ergens meer info over funke NL? Wat is verschil met de buitenlandse?

Cakes en compounds hebben hier bij 15 gram + een combinatie van een mine nodig, in Belgie en Duitsland niet. Ook moeten de omdozen gekooid zijn hier om aan de opslag en vervoerseisen te voldoen voor 1.4G. Het ILT meet hier erg streng of het vuurwerk voldoet aan alle eisen, waardoor er geen grenzen meer worden opgezocht qua harde burst etc. Men blijft hier liever onder de grens, waar ze in Duitsland tegen de grens of net over de grens gaan.

Qua klein spul is het hetzelfde!

Ik ook hoor. Als ik het vooraf had geweten had ik ze ook besteld maar nu moet ik iets anders zoeken voor ons showtje.

Ben wel benieuwd of het nou echt een mix setje is of toch 5 dezelfde, hopen dat een winkelier ons 100% duidelijkheid kan verschaffen. :D

1555.1575526566.png

Op deze foto, gekeken naar de labels, lijkt het alsof het verschillende soorten crackling zijn heb ik het idee.

Ja dat is precies het probleem er word met verschillende foto's geadverteerd, maakt het wat onduidelijk

Als ik de video en beschrijving van Funke mag geloven zijn het gewoon vijf dezelfde zoals op de film. Maar we zullen zien...

Edit: Het lijkt er vooralsnog op dat ik het hier fout had... ;)

Laatst bewerkt:
Héla hola, dit product is ineens verdwenen van de vuuwerkbunker-sites, ik had ze nog in m'n mandje staan... Is er misschien een probleem met levering, of zal het gewoon hier uitverkocht zijn? Hoor graag of iemand er wat vanaf weet, want ik had ze graag gehad...

Back
Bovenaan