Eh ja, en?Die staat er wel vaker is niet persee voor vuurwerk.
Toch handig om te weten mocht je vuurwerk net bij je hebben/halen. Had je liever gehad dat ik deze waarschuwing niet hier geplempt had?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eh ja, en?Die staat er wel vaker is niet persee voor vuurwerk.
Ja, ben ik ook benieuwd naar.
Ik hoop dan ook echt dat cat1 dit jaar écht overal te koop is. Alle merken, en niet pas in december ofzo. Wanneer importeurs slim zijn, beginnen ze nu al met verkopen.
De pepernoten liggen nu ook al in de winkel, dus cat1 spul mag dus ook in de schappen.
Wat jullie waarschijnlijk bedoelen met CAT.1 van Funke zijn de F1 luchthuilers, fonteinen, enz. Die worden echter niet via een Nederlandse Importeur aangeboden en zitten dus ook niet in het Funke NL assortiment.
Verder heb ik mij laten vertellen dat er van bijv. de F1 luchthuilers bij Funke zelf geen verkoopvoorraad is en daardoor voor dit jaar ook niet ingekocht kunnen worden. Winkels kunnen nog wel restvoorraden hebben. Hetzelfde geldt helaas ook voor de Bengalfeuer Mix, die wordt niet meer gemaakt.
uit het blauwe topic
I don´t think much has changed, except the new designBut sadly, we won´t be able to make this item in such quality so soon again, as it was still made in our own factory, which we had to quit due to the corona situation.. Violet and yellow couldn´t be finished on time, as well as the mix packs, so those also won´t be availble anymore in the foreseeable future at all.
uit het blauwe topic
Wat jullie waarschijnlijk bedoelen met CAT.1 van Funke zijn de F1 luchthuilers, fonteinen, enz. Die worden echter niet via een Nederlandse Importeur aangeboden en zitten dus ook niet in het Funke NL assortiment.
Verder heb ik mij laten vertellen dat er van bijv. de F1 luchthuilers bij Funke zelf geen verkoopvoorraad is en daardoor voor dit jaar ook niet ingekocht kunnen worden. Winkels kunnen nog wel restvoorraden hebben. Hetzelfde geldt helaas ook voor de Bengalfeuer Mix, die wordt niet meer gemaakt.
Nee, ik bedoelde àlle importeurs, vooral Lesli NL, en hopelijk dit seizoen ook andere slimme NL importeurs.
Waarom wachten op de Aldi en Lidl in december?
Maar er is toch ook een Funke NL toch? (Meen me een samenwerking met Lesli te herinneren?)
Lijkt me slim van Funke om ook een cat1 verkooplijn hier in NL te hebben, verkoopt als een tierelier.
Ik weet dat Funke niet zo dol is op onze regeltjes hier, maar hopelijk produkten met enige aanpassingen?
Vanuit Funke begrijp ik het wel. Ze doen al moeite om veel mooie F2 producten voor NL op de markt te brengen. Dat moet al NL- specifiek zijn.
Dus NL mag zomaar de europese regels in twijfel trekken, en mag aan die regels zomaar "sleutelen" in eigen land? Ik dacht juist dat de regels vast stonden voor heel europa. Tja als er in de verschillende lidstaten aan gerommeld mag worden is wel duodelijk dat ze op die manier sluimerend naar een totaalverbod werken. Heel geniepig, foeiii
Ik heb er geen kunnen vinden met cat 1... Alleen cat 2 een aantal.Weet iemand nog een winkel in Twente waar ze Funke cat 1 verkopen?