Funke Categorie 1 vuurwerk: Verkoop punten

je zou denken, juist nu er geen verbod komt, dat mensen toch wat minder interesse zou hebben in CAT.1 en dan bedoel ik natuurlijk in de hoeveelheid dat men koopt. Ik heb natuurlijk ook wat spul gekocht maar is min of meer voor nu even tussendoor vermaak en hoe dichterbij we OUD en NIEUW komen hoe minder waardering ik heb voor deze categorie en op de dag des dagen zelf moet je helemaal niet aankomen met die "rommel".
Zo verbaas ik mij soms over hoeveel geld men nu nog uitgeeft voor Funke cat1 vuurwerk, wat drijft jullie om nu nog zoveel uit te geven en waarom nu nog steeds die HYPE?

Ach ja, ik was 75 euro kwijt voor die spullen. Wellicht serieus geld, maar een hobby mag wat kosten toch? Die cat 1 spullen zijn niet voor oud en nieuw. Groot voordeel is natuurlijk dat je het gedurende het hele jaar onbeperkt mag hebben en afsteken. Ik gebruik het om de sfeer op bepaalde momenten te verhogen: Bij een feestje, als er sneeuw of ijs ligt, als afsluiting van een mooie (zomer) avond of gewoon even de geur van vuurwerk snuiven. Soms ook de spullen/ verpakkingen even bekijken, voelen, ruiken en proeven en deels ook bewaren gezien de schaarste van deze producten.

Zoals pietjelol ook schrijft is dit kwaliteitsspul. Voor Aldi/Lidl cat 1 kom ik mijn bed niet meer uit.
 
ik zoek luftheulers, mag zijn in cat 1 en 2 of cat p1.
het liefs in oost nederland / west duitsland. iemand tips ?

Schereihals had ik al gevonden :) , zoek echt de pakjes van 10st en/of de sloffen van 10x10 (kleur maakt niets uit)
 
Tijdens het eerste verbod ook erg veel cat1 gekocht waarvan grootste deel Funke. Echt prima kwaliteit en mooi stook spul. Destijds flink wat dozen luftheulers gekocht ook, daar kom ik maar niet doorheen. prima stookspul ook, maar heb nog 4/5 sloffen over. Maar het overige spul is voor het grotendeels opgegaan.
 
Waar heb je die Silber Fontänen gekocht? Zou hier graag nog een paar pakjes van willen hebben

Bij ProPyro in Kranenburg Jappy.
Ze hebben er nog genoeg van.
De groene luftheulers zijn (in cat1) wel bijna op.

Behoudens Funke hebben ze trouwens een bijzonder uitgebreid cat 1 assortiment, waaronder wat leuke dingetjes zodat als Triplex fonteintjes..

IMG_9188.jpgIMG_9189.jpgIMG_9190.jpg
 
Back
Bovenaan