Funke Categorie 1 vuurwerk: Verkoop punten

Geldt voor mij ook...
Denk dat ik toch maar wat meer cat1 aanschaf dit jaar.
Wanneer ik het nieuws mbt cojona zo volg, ga ik er eigenlijk al van uit, dat dit jaar opnieuw geen cat2 mag worden verkocht, net zoals vorig jaar.
Dan kan je beter een grotere cat1 voorraad hebben om projecten mee te maken.
Cat1 mag je wel doorlonten toch? Haha

Geldt voor mij ook...
Denk dat ik toch maar wat meer cat1 aanschaf dit jaar.
Wanneer ik het nieuws mbt cojona zo volg, ga ik er eigenlijk al van uit, dat dit jaar opnieuw geen cat2 mag worden verkocht, net zoals vorig jaar.
Dan kan je beter een grotere cat1 voorraad hebben om projecten mee te maken.
Cat1 mag je wel doorlonten toch? Haha

Jij wel:wink: Ja ik denk ook dat er dit jaar weer een verbod zal gaan komen op cat. 2. Maar heb genoeg cat. 1 en vermaak me toch wel. Misschien kun je dan nu al beter beginnen met inslaan van cat. 1.

Als er ergens nog funke cat 1 te vinden is zou ik snel gaan. Het wordt langzamerhand behoorlijk schaars. Vuurwerk Huizen heeft nog liggen maar daar gaat het ook hard.

Vuurwerk-boulevard in Ljouwert, helaas lukt het mij niet deze weekenden er te komen,anders was ik gauw nog ff geweest

Funke luchthuiler zilver losse pakjes of hele slof zoek, waar zijn deze te koop? Rood, geel, etc. heb ik al. Tips?

Hij zoekt zilver, Huizen heeft blauw. Je hebt de silber heuler en silber knister heuler.....klein verschil.

Oo die.. Ja het is een Funke Cat. 1 topic dus ging ervan uit dat hij de Silberheuler zocht aangezien de silberknister F2 is. Volgend jaar misschien als er hopelijk weer een nieuwe voorraad Funke in Europa ligt. Wil die ook nog is een keertje proberen.

Oo die.. Ja het is een Funke Cat. 1 topic dus ging ervan uit dat hij de Silberheuler zocht aangezien de silberknister F2 is. Volgend jaar misschien als er hopelijk weer een nieuwe voorraad Funke in Europa ligt. Wil die ook nog is een keertje proberen.
Apart dat de silber knister heuler FLH-4 cat f2 is. Terwijl in het schreilhals pakketje de FLH-4 ook in zit. En deze is wel cat f1.20211226_051837.jpg

Back
Bovenaan