Funkadelic [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 152
Artikelnaam: Funkadelic
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: fontein
Effectomschrijving: Yeah baby! Vanuit een witte fontein schieten achtereenvolgens rode en paarse kometen de lucht in eindigend in een zinderende zilveren finale.
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: 7,99
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

152_funkadelic_2.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja als je kunt lezen wat er in effectomschrijving staat, dan zou ik dat er inderdaad uit op maken :p

'Vanuit een witte fontein schieten achtereenvolgens rode en paarse kometen de lucht in eindigend in een zinderende zilveren finale.'

Ben benieuwd of het wat is, voor het geld hoef je ook deze niet te laten staan :)

Zo, zo ziet er wel leuk uit, wordt deze écht verkocht, of wordt dit een "gratis" product?

Voor 8 euro is hij iedereen aan te raden, lijkt mij. Je kan haast geen miskoop begaan. Leuk voor 's avonds en voor mensen met een klein budget ook voor 's nachts. :)

Hier een foto van dit potje met een ander label die ik vandaag tegen kwam bij groenrijk Zoetermeer.

Om even wat informatie te geven ( na het zien van het filmpje ) :

Eerst een fontein, gevolgd door 5 shots. De laatste shot is een crackling finale.

Koop hem waarschijnlijk ook er bij, ik hoop echt dat de boeketten zoiets zijn als die van Kickstarter. (dan is het een blijvertje! :handsup:)

Heb deze dus besteld! Op het filmpje ziet hij er erg goed uit. Misschien dat ik woensdag nog even een paar van deze cake erbij koop.:)

leuk product voor weinig geld, heb deze vandaag nog in mijn handen gehad tijdens het uitpakken

Om even mijn ervaring met deze cake te omschrijven:

Deze cake is echt geweldig! Mooie fontein gevolgd door zeer mooie boeketten! De burst is ook goed. De boeketten zijn zeker beter dan andere budget cake's.

Wij hadden hem 4 x, en ik heb er 1 op film staan. Te zien in September!

Om het even samen te vatten: Kopen die hap! Stelt je echt niet te leur.

Back
Bovenaan