larspardijs
VWC lid
Persoonlijk vind ik dit een mooi product, de burst en boeketten van de cruel traction zijn misschien wel iets groter, maar wat brian the freak zegt dat klopt wel. Je betaald minder en krijgt ook iets minder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
Of voor dat geld wel mooi.
Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
greetzzz
Nog meer mensen die deze box hebben? Merk net dat er maar een klein stukje lont is (5 cm) en de rest tot aan de tube is karton met kruid erin ofzo??? Mag ik hopen iig, helemaal geen lont of iets dat de cake in gaat zal het wel niet zijn?
Hopen dat dit goed gaat, komt dit vaker voor?
Nog meer mensen die deze box hebben? Merk net dat er maar een klein stukje lont is (5 cm) en de rest tot aan de tube is karton met kruid erin ofzo??? Mag ik hopen iig, helemaal geen lont of iets dat de cake in gaat zal het wel niet zijn?
Hopen dat dit goed gaat, komt dit vaker voor?
De hoofdlont is groen en de reservelont is roze .Groene lont is gewoon normaal lont dus tijd genoeg om op afstand te gaan staan.
Denk dat het wel goedkomt zoThanks voor de tips.
Btw nog meer mensen waar hij niet uitkomt bij D en E? Denk dat ik E maar een kwartslag draai, hopen dat hij nog in de doos past zo![]()
3 van de 6 potten afgestoken, wat een rambak! Mooie grote effecten en harde burst.